مهلت استراماچونی فردا به پایان می‌رسد!

به گزارش مشرق، پس از درخواست‌های عجیب آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال برای دریافت مبلغ کل قراردادش، مسئولان استقلال زیر بار خواسته او نرفته و روز گذشته دو اطلاعیه علیه سرمربی تیکم صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی را بی‌اعتماد کردند

مسئولان این باشگاه تنها تا فردا (پنجشنبه) به استراماچونی برای پاسخ نهایی جهت بازگشت به ایران فرصت داده‌اند و قرار شده در صورت عدم توافق، مسئولان استقلال هر چه زودتر کارهای لازم برای جانشینی او را انجام دهند. اگر چه سهل‌انگاری باعث این اتفاقات شده، اما صبوری برای بازگشت سرمربی زمان خاص خود را طی کرده و به صلاح باشگاه استقلال نیست که زمان را از دست بدهد.

قرار است مسئولان استقلال دو نفر را مأمور مذاکره با بازیکنان مدنظر در نقل‌وانتقالات کنند. اگر چه صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در استقلال شده، اما او تنها گزینه نیست و یک گزینه دیگر هم مطرح است که هنوز نامی از او برده نشده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موضع‌گیری بازیکنان استقلال علیه استراماچونی

چ دسامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، ماجرای استراماچونی و استقلال برای هواداران این تیم خسته کننده شده است. این تیم از نبود سرمربی روی نیمکت، از ۳ بازی تنها ۴ امتیاز کسب کرد. اگرچه مسئولان استقلال حقوق عقب افتاده استراماچونی و دستیارانش را پرداخت کردند اما این مربی به یک‌ب...