استراماچونی بیاید هم دیگر مربی نمی‌شود

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی و استعفای امیرحسین فتحی اظهار داشت: من از همان روز اول هم گفتم استرامناچونی برنمی‌گردد، متاسفانه مسئولان باشگاه فقط حرف می‌زنند. از آن بدتر این است که حرف‌های اعضای هیئت مدیره باشگاه با هم متناقض است و استراماچونی اصلا نمی‌داند با چه کسی باید طرف حساب باشد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی پول را که گرفت هوادار را فراموش کرد

وی در ادامه در خصوص اظهارنظر‌های مسئولان سابق استقلال تصریح کرد: برخی مدیرعاملان سابق باشگاه فقط برای دیده شدن مصاحبه می‌کنند، متاسفانه در استقلال همه اظهار نظر می‌کنند و این یک آفت برای باشگاه است. هر مربی بخواهد بیاید از خود می‌پرسد آیا من در چنین فضایی باید کار کنم؟ باز هم می‌گویم استراماچونی نمی‌آید و اگر هم بیاید دیگر برای استقلال مربی نمی‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون عملکرد مدیریت استقلال خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال نه درایت دارند، نه مدیریت بلد هستند و نه اصلا فکر می‌کنند. متاسفانه همه در استقلال در حال تخریب یکدیگر هستند و یک نفر باید بیاید این وضعیت را درست کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال از استراماچونی غرامت می‌گیرد؟

چ دسامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، حقیقت واضح این است که مربی ایتالیایی به وعده‌اش مبنی‌بر بازگشت به تهران در صورت دریافت 160 هزار یورو جامه‌عمل نپوشاند و حالا نیز باقی‌مانده قراردادش را می‌خواهد، آن هم یکجا!   پاسخ استرا و جوابیه باشگاه برای شروع بهت...