استراماچونی پول را که گرفت هوادار را فراموش کرد

به گزارش مشرق، شاهین بیانی درباره شروط جدید آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال اظهار داشت: در بند سه از شروط جدید استراماچونی که وکیلش فرستاده، او همه پولش را یک‌جا می‌خواهد. این شرط از حرفه‌ای‌گری به دور است. او این پیشنهاد را داده تا از استقلال برود.

وی ادامه داد: این اشتباهی است که از سمت مدیریت باشگاه انجام شده است. اگر پول این مربی را در موعد مقرر پرداخت کرده بودند هیچکدام از این مشکلات برای استقلال پیش نمی‌آمد. کشورهای عربی فوتبال ما را رصد می‌کنند و موفقیت استقلال را دیدند و صددرصد به استراماچونی پیشنهاد دادند که او توانست قراردادش را فسخ کند.

بیانی عنوان کرد: استراماچونی اول از هوادار صحبت می‌کرد، ولی وقتی پولش واریز شد، دیگر در این 11 بند صحبتی از هوادار نبود! او گفته اگر همه شروط را باشگاه استقلال بپذیرد برمی‌گردد. این موضوع که مدت قراردادش را هم کم کرده متعارف نیست، اما باشگاه استقلال به خاطر هواداران با آن موافقت کرد، ولی اینکه همه پولش را یک جا بخواهد دور از رسم و عرف همه دنیا است. استراماچونی با شرط قراردادن پاسخ 24 ساعته، همه راه‌های مذاکره را هم بسته است. با شناختی که من از مدیران باشگاه استقلال دارم،‌ این پول را پرداخت نخواهند کرد و عملاً اگر استراماچونی کوتاه نیاید، قرارداد او به طور کامل فسخ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توصیه ذوالفقارنسب برای اینکه کالدرون استراماچونی نشود

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با بیان اینکه این باشگاه اگر توان پرداخت پول استراماچونی را هم داشته باشد، نباید این کار را انجام دهد، تصریح کرد: پرداخت این پول اصلاً درست نیست. شاید باشگاه توان پرداخت را داشته باشد، اما این کار اصلاً عرف نیست. استراماچونی در دو، سه روز اولی که رفته بود می‌گفت فقط تضمین پرداخت پولش را می‌خواهد، ولی 180 درجه تغییر موضع داد و پولش را یک‌جا می‌خواهد.

بیانی گفت: استراماچونی باهوش است و خودش هم  می‌داند، چون استقلال تیم بزرگی است و هواداران میلیونی دارد در این تیم موفق شده، اما اگر به تیم دیگری هم در ایران می‌رفت موفق می‌شد؟ قطعاً خودش بهتر از همه می‌داند قبل از ایران هیچ پیشنهاد مربیگری نداشته که استقلال را انتخاب کرده است. او در دو سال گذشته پیشنهادی نداشته و حالا با استفاده از نام بزرگ استقلال و حمایت هواداران، پیشکسوتان و مدیران باشگاه توانست موفق شود. مطمئن باشید اگر نتایج بد ابتدای فصل را یک مربی ایرانی به دست می‌آورد هواداران صبر نمی‌کردند. امیدوارم استراماچونی به خاطر صحبت‌هایی که در مورد هوادار کرده کوتاه بیاید و به تیم بازگردد. حتی من از او خواهش می‌کنم به موضوع کاهش مدت قراردادش هم فکر نکند، چون تا پایان فصل زمان زیادی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.

بازیکن پیشین استقلال درباره اینکه مدیران باشگاه باید چه تصمیمی در این برهه بگیرند، گفت: همه می‌دانند در شرایط فعلی استقلال یک گزینه بیشتر ندارد. فرهاد مجیدی به هر حال یک روز به عنوان نفر اول فنی و سرمربی، استقلال را در دست می‌گرفت، اما دوست داشتم در شرایط بهتری این اتفاق می‌افتاد. حداقل تیم را خودش بسته بود و نفرات با نظر او جذب شده بودند.

بیانی خاطرنشان کرد: مجیدی یک روز گفت اگر به عنوان نفر اول به استقلال بیایم تیمی را می‌بندم برای قهرمانی در آسیا، ولی الان استقلال تیمی نیست که در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. با اینکه می‌دانم فرهاد مربی باهوشی است، ولی با شناختی که از او دارم اگر استقلال به سمتش دست یاری دراز کند، قطعاً قبول خواهد کرد و برای کمک خواهد آمد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی بیاید هم دیگر مربی نمی‌شود

چ دسامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی و استعفای امیرحسین فتحی اظهار داشت: من از همان روز اول هم گفتم استرامناچونی برنمی‌گردد، متاسفانه مسئولان باشگاه فقط حرف می‌زنند. از آن بدتر این اس...