حسن روشن: باشگاه بدون استراماچونی تعطیل نخواهد شد؛ یک ایرانی به استراما خط می‌دهد!

حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی به ایران برگشت باید در فرودگاه از همه هواداران استقلال عذرخواهی کند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده بین استراماچونی و باشگاه استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

استراماچونی دیگر نباید برگردد!

فقط بگویم شخصیت باشگاه را کوچک نکنید این مهمترین مسأله است به نظر من با این شرایطی که به وجود آمده و با این اطلاعیه‌هایی که صادر شده استراماچونی دیگر نباید برگردد.

استراماچونی اگر الان به جایی رسیده از کنار اسم استقلال است

اگر او به ایران برگشت باید در فرودگاه از همه هواداران استقلال عذرخواهی کند، این مربی اگر الان به جایی رسیده از کنار اسم استقلال است و تا پیش از حضور در این تیم کسی سراغ او را نگرفته بود.

* باشگاه بدون استراماچونی تعطیل نخواهد شد

همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم باشگاه استقلال خیلی بزرگتر از اسم‌ها است ولی متأسفانه در این سال‌ها اینقدر شخصیت باشگاه را پایین آورده‌ایم که چنین رفتارهایی از سوی سرمربیان یا افراد مختلف سر می‌زند. باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید به مربی و بازیکن باج بدهد. فقط حرف من این است هر کاری می‌کنند شأن و شخصیت تیم را حفظ کنند و این مهمترین مسأله است وگرنه استقلال همیشه راهش را با مربیان مختلف ادامه داده و این بار هم اگر استراماچونی نباشد به راهش ادامه می‌دهد و باشگاه تعطیل نخواهد شد.

یک ایرانی به استراماچونی خط می‌دهد

چیزی که در روزهای اخیر متوجه شدم این است که یک ایرانی به استراماچونی خط می‌دهد.به نظرم کسی که این کار را می‌کند به ایران و باشگاه خیانت کرده است. وقتی استراماچونی درست بعد از صحبت‌های مدیران در نیمه شب مطالبی را علیه مدیران باشگاه منتشر کرده یعنی کسی به صورت آنلاین با وی در ارتباط است. پس بهتر است مردم این شخص ایرانی را بشناسند و با او برخورد کنند.

اخبار استقلال

                                          


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده هم از وزیر ورزش بازی خورد؛ استراماچونی دروغگویان را رسوا کرد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کار سخت استراماچونی در صورت بازگشت

س دسامبر 24 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر به خاطر قهر سرمربی ایتالیایی خود روزهای پرالتهابی را می‌گذراند و وضعیت چندان جالبی ندارد. استقلال که امسال پس از چند فصل ناکامی موفق شده بود به صدرجدول رقابت‌های لیگ برتر برسد و هوادارانش امیدوار به کسب مق...