دعوا با میلیچ درون خانوادگی بود

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید شرایط آبی‌ها در نیم فصل اول با وجود همه مشکلاتی که داشته‌اند خوب بوده البته آنها تلاش می‌کنند که در نیم فصل دوم هم بتوانند یک روند خوب را در پیش بگیرند با وی درباره شرایط تیم درگیری‌اش با میلیچ و همچنین پیش بینی‌اش از نیم فصل دوم به صحبت پرداختیم.

نیم فصل اول مسابقات برای استقلال به پایان رسید؟

به نظرم شرایط ما در نیم فصل اول بد نبود با وجود جدایی این همه بازیکن و مصدومیت‌هایی که برای برخی از بازیکنان تیم ما به وجود آمده بود توانستیم عملکرد بدی نداشته باشیم. مطمئن باشید در نیم فصل دوم نیز همین روند را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم عنوان خوب را کسب کنیم.

فکر می‌کنید در حال حاضر مشکل استقلال چیست؟

امیدوارم هر چه زودتر استراماچونی به تیم باز گردد همچنین مطالبات بازیکنان نیز هر چه زودتر به آنها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

میلیچ رفتنی شد؟

در غیاب استراماچونی که در سه بازی حضور نداشت از عملکرد تیم راضی بودید؟

خدا کمک کرد که حداقل شرمنده هواداران نشویم به جز بازی مقابل ماشین‌سازی در دو بازی دیگر توانستیم امتیاز کسب کنیم در مورد بازی مقابل ماشین سازی هم باید بگوییم روز ما نبود. می‌توانستیم حداقل بازنده نباشیم.

خیلی‌ها به عملکرد حسینی انتقاد می‌کنند که در 16 بازی 17 گل خورده است

تیمی که مدام حمله می‌کند و رو به جلو است قطعا در برخی از بازی‌ها هم غافلگیر می‌شود تیم استقلال بیشتر در فاز هجومی است گل‌های زده استقلال در این فصل نشانگر این موضوع است.

عارف غلامی و پورحمیدی نیز از تیم شما می‌توانستند به اردوی تیم امید دعوت شوند اما این اتفاق نیفتاد؟

انشاالله که این دو نفر هم به تیم امید دعوت شوند البته هنوز لیست نهایی اعلام نشده است اما این دو توانایی حضور در تیم امید را دارند.

بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی هم با میلیچ در رختکن درگیر شدید؟

اصلا دعوایی در کار نبود یک مساله درون خانوادگی بود و خیلی زود هم حل شد میلیچ در تمرین از بازیکنان و کادر فنی معذرت‌خواهی کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد تراکتور به بازیکن استقلال

د دسامبر 23 , 2019
به گزارش مشرق، میلاد باقری که به تازگی از تیم فوتبال استقلال جدا شده، یکی از گزینه‌های تیم تراکتور برای تقویت خط دفاعی است.باشگاه تراکتور پیشنهاد خود را به بازیکنان پیشین استقلال ارائه داده، اما هنوز پاسخی از سوی این بازیکن نگرفته است. تراکتور در خط د...