تفاوت بزرگ استقلال با بقیه مدعیان

به گزارش مشرق، هفته شانزدهم لیگ برتر برای تیم‌های بالانشین هفته‌ای سرنوشت‌ساز بود. در میان مدعیان، استقلال که بازی‌های عقب‌افتاده نداشت و این هفته آخرین فرصتش برای کسب بیشترین امتیاز و بهترین رتبه ممکن بود باید بیش از بقیه از این هفته سود می‌برد. آنها اما نه تنها نتوانستند امتیازی از این هفته به دست بیاورند که با یک باخت روند خوب‌شان را متوقف کردند و حتی یک امتیاز هم برای زمستان و نیم‌فصل دوم‌شان ذخیره نشد. 

در دیداری که استقلال سرمربی‌اش را نداشت و چشم امیدش به بازیکنان داخل زمین بود، آنها حسابی هواداران را ناامید کردند. اگرچه کل تیم در شکستی که رقم خورد دخیل بود اما شاید مرتضی تبریزی بیش از بقیه در این ناکامی به چشم آمد و نامش به این زودی‌ها از حافظه هواداران پاک نشود.

نقش مرتضی تبریزی زمانی مشخص می‌شود که دو حریف مستقیم آبی‌ها با گلی دیرهنگام و با فرصت‌طلبی بازیکنانشان توانستند در دیداری که شاید چندان هم تیم برتر میدان نبودند پیروز شوند. استقلال اما در دیداری که نیمه اولی بسیار هجومی و کاملا مسلط بر زمین داشت با دو اشتباه در نیمه دوم بازنده از میدان خارج شد. 

بیشتر بخوانید:

مدیر استقلال در آستانه دستگیری به خاطر چک ۲۵ میلیونی!

پرسپولیس در دیداری که مقابل تیم بدون مربی پارس جنوبی خودش را برای یک امتیاز بدون گل آماده می‌کرد باز هم با هنرنمایی ترابی سورپرایز شد. پرسپولیسی‌ها که با ناراحتی منتظر سوت داور به نشانه پایان بازی بودند با ضربه ترابی در دقیقه 95 با حالی متفاوت بازی را به پایان رساندند. این اتفاقی است که برای پدیده و گل‌محمدی هم در مشهد افتاد. محمدحسین مرادمند با تقلید از ترابی در دقیقه 95 تیمش را برنده کرد. مدافعی که یکی از بهترین‌های پدیده در طول 90 دقیقه بود و همراه بقیه بازیکنان فاز دفاعی مقابل سومین خط حمله لیگ برتر دروازه تیمش را بسته نگه‌داشت در دقیقه 95 هم سند پیروزی آنها را امضا کرد. 

این اتفاقات در حالی افتاد که مرتضی تبریزی برخلاف دو بازیکن دیگر موقعیتی را که در دقیقه پایانی داشت و می‌توانست استقلال را از باخت نجات دهد به راحتی از دست داد. دیداری که با اشتباه یک بازیکن دیگر یعنی چشمی ورق از سود استقلال به ضرر این تیم برگرداند. 

تراکتور هم با تک گل ایمانی توانست از یکی از دو شوت در چارچوب را تبدیل به گل کند تا تراکتور هم ناپلئونی سه امتیاز را به دست بیاورد و فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر نشود. در این میان اما تیمی که بیشترین حساب را روی هفته اول نیم‌فصل دوم باز کرده بود با بی‌دقتی بازیکنانش کمترین بهره را از آن برد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: تغییرات مدیریتی استقلال ظاهری است؛ نداشتن مدیرعامل در شان استقلال نیست

د دسامبر 23 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با رفتن امیرحسین فتحی چیزی عوض نشده و فقط میز مدیریت را به یک مدیر ناکارآمد دیگر داده اند و این تغییرات عملا ظاهری است. به گزارش استقلال نیوز، اتفاقات و حواشی استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به حدی زیاد بود ک...