دلم به حال استقلال سوخت

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص شکست استقلال برابر ماشین سازی در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان استقلال و ماشین‌سازی فوتبال زیبا و تماشاگر را به نمایش گذاشتند بود، اما در فوتبال مدرن دنیا امکان دارد یک یا دو بازی را پیروز شوید ولی محال است در تمام دیدارها بتوان نتیجه خوب گرفت. شاید اگر سرمربی بالای سر این تیم بود، با ایده‌های جدیدش می‌توانست بازی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: من حتی آن شخصی که در کنار خط بازیکنان استقلال را هدایت می‌کرد هم نمی‌شناختم. برای باشگاه بزرگ استقلال متاسفم؛ آیا این باشگاه یک پیشکسوت ندارد؟ حتما باید شخصی از بیرون بیاید و روی نیمکت بنشیند؟ بعید است هیچ‌کدام از بازیکنان حرف‌شنوی از این آقا که حتی اسمش را هم نمی‌دانم، داشته باشند. من نمی‌دانم باشگاه چه ایده‌ای دارد اما هنگامی که این صحنه را دیدم، خیلی به حال استقلال تاسف خوردم. به هر صورت استقلال این همه پیشکسوت دارد که اتفاقا کلاس‌های مربیگری را هم پشت سر گذاشته‌اند اما آیا کسی بهتر از آن فرد نبود که روی نیمکت استقلال بنشیند و بازیکنان را راهنمایی کند؟

بیشتر بخوانید:

واکنش غلامپور به خبر بازگشت استراماچونی

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: به نظرم این تیم پس از دریافت گل دوم، خیلی حمله و موقعیت‌سازی کرد اما این موضوع را هیچ‌وقت نباید از یاد برد که پیروزی در فوتبال تضمین شده نیست. دلم به حال هواداران می‌سوزد که در سرما و گرما برای حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه می‌آیند اما برخی‌ به دنبال آن هستند تا از آب گِل‌آلوده ماهی بگیرند. از پیشکسوت‌های باشگاه استقلال درخواست دارم جو را خراب نکنند و پشت این بازیکنان باشند. در شرایط فعلی به جای تخریب باید از آنها حمایت کنیم زیرا این بازیکنان توانایی و پتانسیل این را دارند تا استقلال را به صدر جدول برگردانند. از طرفی نباید فراموش کرد که ماشین‌سازی هم تیم جوان، دونده و پر تلاشی بود و به نظرم در فاز دفاع و حمله خیلی خوب بازی کردند.

دین‌محمدی در پایان در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم استراماچونی به ایران بازمی‌گردد یا خیر، اما امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود. بازی سختی را برای استقلال در این دیدار پیش‌بینی می‌کنم. من بودم که در روز قرعه‌کشی جام حذفی، قرعه استقلال و سپاهان را برداشتم. همان زمان متوجه شدم سخت‌ترین قرعه نصیب تیم محبوبم شده است. البته تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید از هیچ حریفی هراس داشته باشد. امیدوارم کسانی که تلاش می‌کنند استراماچونی برگردد، وضعیت تیم را هم متحول کنند زیرا استقلال با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطیر: استراماچونی بند فسخ قرارداد ندارد

ش دسامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال در ابتدای سخنانش در برنامه وقت اضافه رادیو ایران گفت: درباره بحث آقای استراماچونی باید باور کنیم لیگ ما برای بازیکنان و مربیان درجه یک خارجی جذاب نیست. به خصوص با شرایط ویژه کشور و پرداختی‌های ما....