هفته شانزدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از شکست مقابل ماشین سازی؛ امروز اصلا مستحق باخت نبودیم

استقلال و ماشین سازی

استقلالی ها پس از شکست مقابل ماشین سازی گفتند: امروز در تمام لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم ولی متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتیم. 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و پیشکسوتان استقلال ایران پس از شکست مقابل ماشین سازی از هفته شانزدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 * امیرحسین صادقی

باید روند تیمی و فوتبالی استقلال به سمتی برود که از لحاظ روحی و روانی افت کند. اتفاقات فوتبالی طبیعی است، من نمی‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم و نمی‌توانم بگویم چرا تبریزی این طور بازی کرد، بازیکنان طبق نظرات استراماچونی کار می‌کردند.

شاید اگر توپ‌ها گل می‌شد همه می‌گفتند که استقلال بدون سرمربی هم می‌برد. نگرانی‌ام این است و چند وقت پیش هم گفته بودم که استقلال به حاشیه می‌رود. اینکه مربی خارجی برود یا بیاید شاید فرقی به حال باشگاه یا افرادی که اطراف این باشگاه هستند، نکند ولی هوادار خون دل خورده و نگران این است که استراماچونی برگردد و من از این شرایط می‌ترسم. کار استراماچونی صدبرابر سخت‌تر شده و همه توقع دارند که استراماچونی استقلال را قهرمان ایران و آسیا کند.

وزارت ورزش و شخص وزیر خوشبختانه تکانی خوردند و کاری کردند تا سفیر با استراماچونی جلسه بگذارد. گره‌ای که با دست می‌توانستند باز کنند الان با چاقو و دندان باز می‌کنند. اساتیدی که باعث این اتفاقات شدند فرار نکنند و مطمئن باشند که گیر می‌افتند. من زبانش را دارم و می‌گویم حالا می‌خواهند شکایت هم کنند. من به خاطر زبان تلخم از استقلال رفتم، هیچ‌وقت زیر بار حرف زور نرفتم چون ریگی به کفشم نیست و کتانی پایم است!

امروز به عنوان بازیکن پیشین استقلال آمدم و بازی استقلال را دیدم. درست نیست در دقیقه 96 یک بازیکن را به خاطر هدر دادن موقعیت گل فحش دهند، حالم از فوتبال به خاطر این اتفاقات به هم می‌خورد.

* میلیچ

گل اول بازی را ما به ثمر رساندیم، اما فکر می‌کنم روی گل دومی که دریافت کردیم داور ممکن است اشتباه کرده باشد. به‌هرحال این فوتبال است و وقتی حمله می‌کنید تا بازی را ببرید،‌ ممکن است شکست بخورید.

من امروز از تعویضم ناراحت شدم به خاطر اینکه نمی‌دانم برای چه تعویض شدم و داشتم خوب بازی می‌کردم.

* یونس دانشیار (مترجم استراماچونی)

فقط ناراحت از این نتیجه ناعادلانه هستیم.

امروز برای ترکیب با استراماچونی در ارتباط بودیم.

آن چیزی که صحبت کرده بودند اتفاق افتاد و باشگاه در مسیری که می‌خواست به توافق رسید. 

استراماچونی برای بازگشت زمانی را تعیین نکردند.

* دانشگر

 امروز نبود سرمربی هیچ تاثیری نداشت. ما بازیکنان بازی می‌کنیم. ما مگر بد بازی می‌کنیم؟

به نظرم ما امروز بد بازی نکردیم، ما خوب بازی می‌کنیم. مهم تیم استقلال است و چیز دیگری مهم نیست.

* علی کریمی

در مورد بازی که فکر می‌کنم محق شکست نبودیم، روزی که باید بازی را با نتیجه می‌بردیم شکست خوردیم، ما دو ضدحمله داشتیم که اشتباه کردیم و بازی را باختیم و می‌توانستیم با موقعیت‌هایی که خلق کردیم با 3 گل برنده شویم.

این اتفاقاتی که امروز رخ می‌دهد مسبب آن مدیریت وقت باشگاه است آن آقایی که کلی ادا در می‌آورد و با استراماچونی قرارداد می‌بست کجاست؟ در این زمان مهم که سرمربی می‌رود این آقا کجاست؟ این چه قراردادی است که بسته بود؟ آن آقا سعی می‌کرد که استقلال را نابود کند، اسمش را نمی‌آورم همه می‌دانید.

این آقا آخر فصل گذشته سعی کرد تفرقه بین بازیکنان بیندازد تا همه چیز را به هم بزند. او حالا هم ول کن نیست. بدون هیچ رزومه‌ای آمد باشگاه و هر کاری که می‌خواست انجام داد، الان ول‌کن نیست. او به دنبال جمع کردن فالوور بود. آقا ول کن برو.  من یک چیزی می‌گویم و این حرف همه ما است، اولین روزی که دوباره وارد باشگاه شود من نیستم، قطعاً مابقی بچه‌ها هم نیستند، او هیچ کار مثبتی نکرد و به اندازه کافی کارهای منفی کرده که نمی‌خواهم بگویم.

از وقتی خلیل‌زاده آمده حس کردم او تلاش می‌کند،‌ مسؤولیت مهم را قبول کرده و تلاش می‌کند مشکل بازیکنان و کادر فنی را حل کند. یک چیز خیلی مهم است امروز و هفته‌ای که گذشت خیلی خوب بازی کردیم و بردیم. امروز باختیم و خیلی مهم است. حالا باید دوباره بلند شویم و در ادامه فصل مثل سه ماه گذشته نتیجه بگیریم،‌فوتبال بازی کنیم و با همین شرایط ادامه دهیم.

سعی می‌کنیم طی یکی، دو روز آینده با اینکه امتیاز نگرفته‌ایم تمام تمرکزمان را برای بازی بعدی بگذاریم، بحث جام حذفی و جام خیلی مهم است، من یک چیزی به هواداران باید بگویم حمایت آنها برای تیم استقلال خیلی مهم است. نبود سرمربی مهم است اما هواداران باید تیم را حمایت کنند.

درحال بروزرسانی...

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ شکست استقلال حکم بازگشت استراماچونی؛ ماشین سازی تیم بدون مربی را بُرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خلیل زاده به‌دنبال تغییرات در باشگاه استقلال

پ دسامبر 19 , 2019
به گزارش مشرق، بعد از انتخاب اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال وی قصد دارد تغییراتی را در ساختار این باشگاه به وجود بیاورد و به همین علت قرار است یک سخنگو و همچنین معاونانی برای باشگاه استقلال انتخاب شود. بیشتر بخوانید: استراماچونی ب...