غلامپور: مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم کرد

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور بعد از شکست خانگی 2 بر یک مقابل ماشین سازی تبریز عنوان کرد: بازیکنان استقلال خیلی خوب کار کردند. در شرایط سخت سه بازی انجام دادیم. امروز داوری با ما مهربان نبود و با ما خیلی بد بود.

وی ادامه داد: حریف دو موقعیت داشت که یکی از آنها گل شد. بازیکنان در این سه بازی خیلی خوب تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

ماشین سازی نوار بردهای استقلال را پاره کرد/+عکس، فیلم و جدول

وی در مورد اینکه هواداران از این شرایط ناراضی هستند و چرا استقلال به این روز افتاده است، گفت: این مسائل به مدیریت قبل برمی‌گردد. آنها باید شرایط ایده‌آل را برای مربی حرفه‌ای ما فراهم می‌کردند. او مربی حرفه‌ای است.

وی در مورد اینکه خلیل‌زاده گفته استراماچونی برمی‌گردد و شما چه خبری دارید، اظهار داشت:‌ این را باید از خودش پرسید. ایشان و بقیه آقایان باید به این سؤال جواب بدهند اما مدیریت قبلی باشگاه خیلی در حق بازیکنان ظلم کرد. من اطلاعی از این مسائل ندارم و آقای خلیل‌زاده باید جواب بدهد.

مربی استقلال در مورد اینکه بازی سپاهان و استقلال لغو می‌شود یا برگزار خواهد شد، گفت: تا این لحظه که انجام می‌شود. باشگاه را نمی‌دانم اما ما و بازیکنان آماده این بازی هستیم.

غلامپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با بازیکنان امید مقابل سپاهان بازی می‌کنید یا آنها را به تیم امید می‌دهید، عنوان کرد: وقتی بازیکنان امید ما را خواستند، باید در اختیارشان بگذاریم. اگر بازیکنان نروند، محروم می‌شوند. بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار می‌دهیم و بقیه مسائل به باشگاه برمی‌گردد. قرار بود بدون بازیکنان امید در جام حذفی بازی کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باغ آبادی: استقلال را در اوجش بردیم

پ دسامبر 19 , 2019
به گزارش مشرق، رسول خطیبی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری حاضر نشد. غلامرضا باغ آبادی به نشست آمد و عنوان کرد: عذرخواهی می کنم که خطیبی به نشست نیامد و ایشان هم عذرخواهی کرد. بازی جانداری بود و سه گل داشت. بیشتر بخوانید: غ...