علی لطیفی: منتظر تاریخسازی استقلال مقابل ماشین سازی هستیم؛ رضاوند مثل گنج می ماند

علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر بچه ها بتوانند بازی با ماشین سازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، اتفاق بزرگی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زده اند.

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، درخصوص شرایط استقلال ایران قبل از دیدار مقابل ماشین سازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

استقلال باید ماشین سازی را شکست دهد

استقلال در شرایط خاصی به سر می برد و پیروزی در این بازی از هر نظر برای آنها واجب است. آبی ها باید در این بازی پیروز شوند تا با روحیه مناسبی در جام حذفی به مصاف سپاهان بروند.

استراماچونی یک زوج سازی عالی در خط حمله استقلال انجام داد

در این بازی و در همه بازیهای دیگر برگ برنده استقلال مهاجمان این تیم هستند. بی جهت نیست این تیم بهترین خط حمله مسابقات را دارد. استراماچونی یک زوج سازی عالی انجام داده و حالا خط حمله استقلال به روش های زیادی می تواند دروازه هر تیمی را باز کند. اگر به بازیهای گذشته آنها دقت کنید می بینید تنوع تاکتیکی برای رسیدن به گل زیاد است.

* رضاوند آچار فرانسه استقلال است

استقلال در این فصل یک بازیکن فوق العاده دارد که مثل یک آچار فرانسه واقعی است. آرش رضاوند که محصول آکادمی همین باشگاه است در این تیم مثل گنج می ماند. او از خط حمله تا دفاع هرکجای زمین نیاز باشد بازی می کند و بهترین عملکرد را دارد. اوج عملکردش را هم هفته گذشته مقابل شاهین شاهد بودیم که بازی خوبش را با گلزنی کامل کرد.

* بلاتکلیفی نیمکت استقلال، اتفاق عجیبی بود!

استقلال این روزها مشکل زیاد دارد اما مهمترین مشکل آن بلاتکلیفی نیمکت است. این اتفاقی عجیب بود که امسال برای تیم ما افتاد. اما این اتفاق بد و عجیب هم ترمز بچه ها را نکشید. 

* پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی اتفاقی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران است

اگر بچه ها بتوانند بازی با ماشین سازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند، اتفاق بزرگی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زده اند که امیدوارم شاهد این اتفاق مهم باشیم.

 اخبار استقلال ایران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهرخ بیانی: مدیران استقلال با دروغ هایشان مردم را مسخره کردند؛ پول انتقال مجید حسینی چه شد!؟

پ دسامبر 19 , 2019
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از هیات مدیره این تیم آنها را افرادی دروغگو دانست که هواداران را سر کار گذاشته اند. به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، با انتقاد شدید علیه اعضای ه...