چند خبر کوتاه از استقلال/ تجمع هواداران در روز بازگشت فتح الله زاده؛ پلیس بازی اعضای هیات مدیره برای هواداران عصبانی!

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان علی فتح الله زاده به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد.

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان علی فتح الله زاده به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد.

* بازگشت رسمی فتح الله زاده به استقلال

با تصویب مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران منصوب شد.  

به گزارش استقلال نیوز، این در شرایطی است که تا پیش از این از فتح‌الله‌زاده به عنوان اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال نامبرده می‌شد.

* نشست خبری استقلال و ماشین سازی برگزار نمی شود

برگزاری نشست های خبری پیش از مسابقه از موارد مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیاست و سازمان لیگ با همکاری باشگاه ها و هیات های فوتبال همواره بر برگزاری منظم نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه تاکید دارد.

با این حال امروز( چهارشنبه ۲۷آذر ۹۸ ) نشست خبری سرمربیان دو تیم استقلال تهران و ماشین سازی تبریز به دلایل زیر برگزار نخواهد شد:

* وضعیت سرمربی استقلال به طور کامل مشخص نیست و در نشست خبری قبل از مسابقه هفته پانزدهم نیز هیچ یک از اعضای کادرفنی این تیم  در نشست خبری حاضر نشد.

* پرواز تیم ماشین سازی از تبریز به تهران ساعت ۱۶ است و رسول خطیبی نیز به این نشست نمی رسد.

* تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه استقلال

در ادامه تجمعات هواداران تیم فوتبال استقلال، پیش از ظهر امروز نیز حدود 500 نفر از طرفداران این تیم مقابل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

این در شرایطی است که شب گذشته نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شده و قرار است مسئولان این باشگاه برای بازگشت استراماچونی اقدامات لازم را انجام بدهند البته اینکه چقدر این بحث به حقیقت نزدیک باشد مشخص نیست!

طی روزهای گذشته نیز هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کرده بودند.

* پلیس بازی اعضای هیات مدیره برای هواداران عصبانی

اعضای هیات مدیره استقلال شب گذشته در نشست با وزیر ورزش و جوانان حضور پیدا کرده که در این نشست مقرر شد مدیران این باشگاه استراماچونی را متقاعد به بازگشت به ایران کنند. به هنگام شروع نشست هیات مدیره اتفاق عجیبی رخ داد.

ظاهرا انتشار یک شایعه در فضای مجازی باعث شد تا مدیران استقلال با دردسر مواجه شوند.

از آنجایی که شایعه شده بود آنها خارج از تهران در یک ویلا برای انتخاب یک مربی ایرانی در حال تصمیم گیری هستند شماره تلفن 2 عضو هیات مدیره این باشگاه در کانالهای تلگرامی پخش و مدیران استقلال با پیام‌های عجیبی رو به رو شدند.

همین موضوع باعث شد تا یکی از هیات مدیره استقلال امروز با مراجعه به پلیس فتا از صفحاتی که شماره آنها را منتشر کرده و البته افرادی که پیام‌های توهین آمیز ارسال کرده اند شکایت کند.

* رضا آذری از تمرینات منع شد

رضا آذری هافبک جوان تیم فوتبال استقلال که پیش از این یکبار توسط آندره‌آ استراماچونی از حضور در تمرینات منع شده بود، بار دیگر از حضور در تمرینات منع شد. 

ظاهرا در تمرین روز دوشنبه استقلال رضا آذری به دلیل اتفاقاتی که در دیدار با شاهین رخ داده ناراحتی از خود نشان می‌دهد و تمرین تیم را ترک می‌کند.

در ادامه این موضوع به گوش سرمربی استقلال در ایتالیا رسیده و وی از اعضای کادر فنی (صالح مصطفوی و دانشیار) می‌خواهد که دیگر به این بازیکن اجازه تمرین ندهند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ رونمایی از سردیس ناصر خان حجازی؛ کارشکنی عجیب در بلیت فروشی بازی استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده سرانجام به استقلال بازگشت

چ دسامبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، با تصویب مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران آقای علی فتح الله زاده به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران منصوب شد.Let's block ads! (Why?)...