رونمایی از تندیس ناصر حجازی با حضور خانواده‌اش +عکس و فیلم

به گزارش مشرق،  مراسم رونمایی از تندیس ناصر حجازی دروازه‌بان فقید استقلال تهران و تیم ملی ایران عصر امروز در تقاطع بزرگراه ستاری و بلوار فردوس غرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ رونمایی از تندیس زنده یاد ناصر حجازی

*در این مراسم تعدادی از هواداران تیم استقلال به همراه اعضای خانواده مرحوم حجازی حضور داشت و نام بلوار فردوس غرب رسما به نام ناصر حجازی معرفی شد.

* در حالی که قرار بود این مراسم راس ساعت ۱۵ و ۳۰ برگزار شود اما جمعیت هواداری که ساعاتی قبل از شروع مراسم در محل حاضر بودند با تندیس نصب شده عکس یادگاری گرفتند و پس از دقایقی پارچه‌ای آبی روی این تندیس قرار داده شد تا در مراسم از آن رونمایی شود.

دانلود

* با توجه به حضور هواداران استقلال در محل برگزاری مراسم ترافیکی در بزرگراه شهید ستاری ایجاد شد اما ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با حضور در این محل به برقرای نظم مشغول شدند.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال با در دست داشتن عکس‌هایی از استراماچونی  اعتراض خود را نسبت به اینکه تیم محبوب‌شان سرمربی ندارد اعلام کردند و با دست نوشته‌هایی که داشتند خواستار تعیین تکلیف استقلال و بازگشت سرمربی و سرپرست تیم شدند.

* همسر مرحوم حجازی به همراه سعید رمضانی و آتوسا حجازی در این مراسم حضور یافتند و با هواداران حاضر عکس یادگاری گرفتند.

* این مراسم با حضور شهردار منطقه ۵ برگزار شد.

* رضا حسن‌زاده پیشکسوت آبی‌های تهران در این مراسم حضور داشت.

* یکی از افراد حاضر در مراسم که شباهت زیادی به معاون سابق باشگاه استقلال داشت و توجه همه را به خود جلب کرده بود.

* همسر مرحوم حجازی بین هواداران اظهار داشت: از این ناراحتم  که ناصر نیست تا این صحنه‌ها را ببیند. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت که امیدوارم استراماچونی سرمربی استقلال هر چه زودتر برگردد.

شفیعی ادامه داد: از خوشحالی نمی‌توانم حرف بزنم. از شهرداری منطقه و شورای شهر که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران ناصر که همیشه کنار ما بودند تشکر می‌کنم. من در کنار این هواداران احساس تنهایی نکردم. انشاالله امیدوارم برای همه پیشکسوتان که الان در قید حیات هستند این اتفاقات بیفتد.

همسر مرحوم حجازی ادامه داد: من فقط ناراحتم که ناصر نیست تا این مراسم و صحنه‌ها را ببیند. تا وقتی که این هواداران هستند و این مجسمه و خیابان وجود دارد نام حجازی هم زنده است. خیلی خوشحالم که بین شما هواداران هستم و از شما تشکر می‌کنم که زحمت کشیدید و تشریف آوردید.

شفیعی همچنین در این مراسم در مورد مخدوش کردن نام ناصر حجازی روی تابلوی خیابان گفت: با مخدوش کردن نام حجازی نام او از دل مردم بیرون نمی‌رود. آنهایی که این کار را می‌کنند بدانند با این کارها نام حجازی پاک نمی‌شود.

وی در مورد اختلاف بین جواد زرینچه و علی فتح‌الله زاده در مورد مسئله‌ای که در زمان مربیگری ناصر حجازی رخ داده، گفت: من اطلاعاتی در این مورد ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم. از کسی نام نمی‌برم و فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد.

همسر مرحوم حجازی در پاسخ به سؤالی در باره شرایط این روزهای استقلال و اینکه این تیم بدون سرمربی به کارش ادامه می‌دهد، گفت: امیدواریم که سرمربی تیم هر چه سریع‌تر برگردد و تیم استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ استراماچونی گفت می خواهم برگردم؛ هیات مدیره حضور مربی ایرانی را منتفی کرد

س دسامبر 17 , 2019
تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با ماشین سازی همچنان نه سرمربی دارد، نه مدیرعامل و نه سرپرست! به گزارش استقلال نیوز، در این خبر قصد داریم تمامی تحولات باشگاه استقلال بعد از فسخ یکطرفه قرار داد آندره آ استراماچونی، از استعفای فتحی گرفته تا انتخاب...