استقلال در صدر بهترین باشگاههای ایرانی +عکس

به گزارش مشرق، در جدید‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) از سوی سایت "کلاب‌ورلد‌رنکنیگ" اعلام شده است، تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۳۵۹۸ امتیاز و با ۲۶ پله صعود در رتبه ۱۸۳ جهان و نخست ایران قرار گرفت.

پس از استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان با ۳۴۹۳ امتیاز و با ۱۹ پله صعود در رده ۲۰۲ جهان و دوم ایران، و پرسپولیس با کسب ۳۳۲۶ امتیاز و ۲۳ پله صعود در رده ۲۲۱ جهان و سوم ایران قرار گرفته اند. تیم‌های سپاهان، شهر خودرو، صنعت نفت و تراکتور در رده‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

براساس این رده بندی جایگاه ۷ تیم اول جهان نسبت به قبل تغییری نداشته است و تیم بارسلونا با ۱۶۱۱۵ امتیاز همانند رده بندی قبل، در صدر جدول قرار دارد. پس از آبی و اناری پوشان، لیورپول ۱۴۴۳۴ امتیازی در رتبه دوم جای گرفته و والنسیا با ۱۲۸۹۱ امتیاز در رتبه سوم جهان ایستاده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده: نگفتم استراماچونی می‌آید

د دسامبر 16 , 2019
به گزارش مشرق، درحالی که قرار بود تکلیف سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه مشخص شود، با وجود پایان ساعات اداری بانک، خبری از دریافت پول توسط استراماچونی و زمان بازگشت وی به ایران نشد.با این حال عصر دوشنبه اظهار نظری از علی فتح الله زاده د...