درخواست وزیر ورزش از هواداران استقلال

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق پیدا کردیم به اتفاق صالحی امیری و تاج با همراهی پیشکسوتان فوتبال مثل پروین، کلانی و ... به اردوی تیم ملی امید آمدیم. به آنها امیدواریم تا بعد از ۴۴ سال به المپیک برویم. همه افراد با تجربه و افتخارآفرین هستند و پشتبانی خوبی هم هست.

سلطانی‌فر یادآور شد: ما بعد از بازدید جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و کادر فنی داریم که می‌خواهیم شرایط را مرور کنیم تا اگر مشکلی هست برطرف کنیم. باید از نظر هماهنگی‌های لازم و مسائل مالی بهترین شرایط را ایجاد کنیم تا تیم امید بتواند به مصاف حریفان برود.

وزیر ورزش در ادامه به خاطره‌ای از حضور ایران در المپیک ۱۹۷۶ اشاره و عنوان کرد: آخرین حضور ما در المپیک مربوط به بازی‌های ۱۹۷۶ است که البته در آن زمان تیم‌های بزرگسالان شرکت می‌کردند نه امید. 

وی ادامه داد: یکی از بازی‌های ما با لهستان بود که این تیم ۲ سال قبل در سال ۱۹۷۴ سوم شده بود و در المپیک با نسل جدیدی شرکت کرد. اگرچه این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم اما تیم خوب جنگید. پروین و دیگر دوستان که نسل طلایی فوتبال بودند حضور داشتند. با توجه به نتایج خوب تیم امید در مرحله اول، امیدوارم این تیم جزو منتخبان در المپیک باشد و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند.

بیشتر بخوانید:
 

تاج: بازی استقلال و سپاهان باید برگزار شود
 

صدای استیلی درآمد؛ در اردو هستیم اما نیستیم!
 

لشکرکشی مسئولان ورزش به تمرین تیم «ناامید»
 

درخواست گلایه آمیز استیلی در حضور تاج و وزیر ورزش

سلطانی‌فر همچنین درباره وضعیت ویلموتس، گفت: فدراسیون باید در این مورد پاسخ دهد. همه اینها با فدراسیون است. مسئولان محترم فدراسیون فوتبال با جدیت تلاش می‌کنند مشکل حل شود.

وی درباره اینکه آیا برانکو سرمربی تیم ملی می‌شود، اظهار داشت: اختیار این موضوع با فدراسیون است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت استراماچونی، عنوان کرد: امیدوارم او برگردد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره سوال خبرنگاری که پرسید تکلیف هیات مدیره استقلال چه می‌شود، گفت: در آینده تصمیم می‌گیریم. هواداران استقلال فقط چند روز صبر کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قائدی: دوست دارم بازی با سپاهان لغو شود

د دسامبر 16 , 2019
به گزارش مشرق، مهدی قائدی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین این تیم و در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در این تمرین چه بود، بیان کرد: حضور ایشان خیلی خوشحال کننده بود. لطف کردند و به تمرین آمدند و به بازیکن...