چرا باید فردی سیاسی در استقلال مدیر باشد؟

به گزارش مشرق، استقلال دیروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۴ بر یک از سد شاهین قعر جدولی عبور کند و دوباره به صدر جدول بازگردد. البته بازگشت به صدر جدول با بردی پرگل خیلی باعث خوشحالی هواداران استقلال نشد که دلیل آن حواشی پیرامون این تیم و حل نشدن مشکل استراماچونی، سرمربی آبی‌های پایتخت برای بازگشت به استقلال بود.

مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال درباره وضعیت این تیم در دیدار مقابل شاهین اظهار کرد: بعضی اتفاقات در تیم‌ها رخ می‌دهد که اعضای آن باید از نظر روحی و روانی خودشان را حفظ کنند. بازیکنان استقلال با توجه به اتفاقاتی که در تیمشان رخ داده، طوری واکنش نشان دادند که برخی بگویند این تیم نیاز به مربی ندارد اما اینطور نیست. در بازی با شاهین، هرچند این تیم خوب نبود ولی بازیکنان استقلال زحمت زیادی کشیدند و بازی را بردند. در این شرایط خاص، برد بهترین نتیجه بود و اگر با باخت همراه می‌شد، اوضاع وخیم می‌شد.

او درباره اشاره وریا غفوری،‌ کاپیتان استقلال به این موضوع که استراماچونی با وجود این که در ایران حضور ندارد، در این دو بازی تیم را هدایت کرده است، گفت: بدترین اتفاقی که در این دو، سه سال در استقلال رخ داده، همین اطلاع‌رسانی نکردن به هواداران و رسانه‌هاست. فرقی نمی‌کند که چه کسی استقلال را ارنج کرده است. اصلا بگویید آقا مدد (مسئول تدارکات استقلال) ارنج کرده ولی باید مشخص شود که چه کسی ارنج کرده است. این پنهان‌کاری‌ها باعث ایجاد بی‌اعتمادی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا سعادتمند مدیرعامل استقلال نشد؟

این پیشکسوت استقلال درباره مدیریت ضعیف در این باشگاه بیان کرد: لطمه‌اش همین است که در استقلال می‌بینید. تیمی که صدر جدول است بدون مدیرعامل، سرمربی و سرپرست کار می‌کند. این بدترین اتفاق است. از اول فصل گفتیم که یک نفر که لیاقت دارد کنار استراماچونی بگذارید تا مدیریت کند. اگر این کار را کرده بودند، حداقل الان تیم بی‌صاحب نبود. مدیران استقلال در این مدت هیچ کاری نکردند، نه پرداختی درست داشتند و نه فکری به حال مشکلات دیگر باشگاه کردند.

پاشازاده در ادامه گفت‌وگویش در پاسخ به این سوال که که نظرش راجع به بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال چیست، توضیح داد: به هر حال آقای فتح‌الله‌زاده تجربه خوبی در استقلال دارد و حداقل این که جوابگوی هوادار است. من بازگشت او را مثبت می‌بینم. ای کاش در این چند روز او را مدیرعامل می‌گذاشتند که خیلی از مسائل حل شود. نمی‌دانم وزیر به دنبال چه چیزی است. حتما باید یک نفر سیاسی باشد تا انتخاب شود؟ اگر چیزی است که ما نمی‌دانیم جزو پارامترهای مدیریت در استقلال است به ما بگویند.

او همچنین درباره شرایط استقلال پس از بازگشت احتمالی استراماچونی تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید چه برخوردهایی رخ می‌دهد و آیا چیزهایی که استراماچونی می‌خواهد اتفاق می‌افتد یا نه. ایشان از مدیریت گله‌مند بود و در نتیجه باید دید پس از بازگشتش، مدیریت استقلال درست می‌شود یا نه.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: ان‌شاءالله که مشکلات زودتر حل شود. خیلی بد است که تیم صدر نشین است اما هواداران هنوز نگران شرایطش هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرایط قرارداد جدید استراماچونی با استقلال

د دسامبر 16 , 2019
به گزارش مشرق، پس از جلسات متعدد خلیل زاده با وکیل استراماچونی در ترکیه، در نهایت متن جدید قرارداد استراماچونی تنظیم و در اختیار وکیل این مربی قرار گرفت. طبق این قرارداد جدید، استراماچونی تا پایان فصل کنونی رقابت های لیگ برتر سرمربی استقلال است و در صو...