اسماعیل خلیل زاده: در پرونده چاقوکشی تبرئه شدم؛ استراماچونی نهایتا دوشنبه در ایران است!

اسماعیل خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: امروز شاید به ایران بازگردم و اگر نیاز باشد فردا راهی رُم می‌شوم تا قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا کنیم.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص چگونگی روند پرونده آندره‌آ استراماچونی با استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* حریم‌های ظالمانه باعث شد در واریز پول دچار مشکل شویم

پیش از این حواله‌ای را به مبلغ بیش از صد و هشت هزار و پانصد یورو به حساب او واریز کردیم ولی تحریم‌های ظالمانه علیه کشور باعث شده تا دچار مشکل شویم و این پول برگشت بخورد. در دفعات گذشته از امارات و ترکیه برای او پول واریز کردیم که اسناد آن موجود است ولی این صد و هشت هزار و پانصد یورو برگشت خورد.

* مقرر شد که سرمربی استقلال در ایتالیا حساب جدیدی باز کند

از روزی که وارد ترکیه شدم سعی کردم این مبلغ را به شماره حسابی که استراماچونی در کشور چک داده بود واریز کنم. متاسفانه وقتی به همه بانک‌ها مراجعه کردیم متوجه می‌شدیم که در روز بیش از 25 هزار یورو نمی‌توانیم به حساب شخصی کسی واریز کنیم. به همین دلیل وزیر ورزش اصرار داشت سریعتر این موضوع حل شود و در این بین تلاش کردیم از او کمک بگیریم. در نهایت هم وزیر با معاون وزیر امور خارجه صحبت کرد.

بعد از صحبت‌های آقای سلطانی‌فر با وزیر امور خارجه من نزد سرکنسول ایران در استانبول رفتم و با او صحبت کردم. همانجا 108 هزار یورو به صورت نقد پرداخت کردم و در ادامه سرکنسول ایران با بیات و معاونش در ایتالیا تماس گرفت. قبل از این تماس هم وزیر مجددا با عراقچی و عراقچی نیز با سفارت ایران در ایتالیا تماس گرفت و روند ماجرا را به وی توضیح داد. البته استراماچونی در این چند روز 2 جلسه با سفیر ایران در ایتالیا برگزار کرده بود و مقرر شد که سرمربی استقلال در این کشور حساب جدیدی باز کند و ما پول را از ترکیه به سفارت ایران در ایتالیا واریز کنیم.

* پول را از حساب شخصی‌ام به حساب سفارت ایران در ایتالیا واریز کردم

بعد از این نشست‌ها استراماچونی به سفیر و سرکنسول ایران در ایتالیا اعلام کرد که وی از باشگاه 160 هزار یورو طلبکار است نه 100 هزار یورو، به همین دلیل با وزیر ورزش و اعضای هیات مدیره صحبت کردم و چون تیم به این مربی نیاز دارد در نهایت مقرر شد آن 50 هزار یوروی باقیمانده را هم به حساب وی واریز کنیم. با وجود اینکه باشگاه از نظر نقدینگی دچار مشکل بود ولی این رقم را از حساب شخصی‌ام به حساب سفارت ایران در ایتالیا واریز کردم.

امیر سلطانی با وکیل استراماچونی مذاکرات متعددی انجام داده است

امیر سلطانی با وکیل استراماچونی که در قطر حضور دارد مذاکرات متعددی انجام داده است. خواسته اول استراماچونی که 160 هزار یورو بوده پرداخت شده و کسر قرارداد وی از 2 سال به یک سال نیز مورد موافقت قرار گرفته است. باشگاه استقلال این آمادگی را دارد که قراردادی جدید بنویسد اگر چه فسخ قرارداد قبلی به صورت یک طرفه هنوز مورد تائید ما نیست.

* نهایتا استراماچونی دوشنبه به ایران سفر خواهد کرد

در حال حاضر سلطانی در رم حضور دارد و قرار است با این مربی جلسه‌ای داشته باشد. نهایتا فکر می‌کنم این مربی روز دوشنبه در صورتی که اعتماد صد در صد و یقین پیدا کند که پول به حسابش نشسته است به ایران سفر خواهد کرد. امروز هم صالح مصطفوی روی نیمکت می‌نشیند. از وزیر ورزش هم تشکر ویژه می‌کنم که در این 3 روز هر 15 دقیقه یکبار پیگیر این موضوع بود. بیات در سفارت ایتالیا و هموطنان دیگر هم در این راه برای ما خیلی زحمت کشیدند. اینکه همه می‌گویند چرا اتفاقی نیفتاده دلیل دارد و امیدوارم همه بدانند تحریم چیست و چقدر کار کشور ما را دچار مشکل کرده است.

یکسری افراد در تلاش هستند استقلال را به حاشیه ببرند

امیدوارم سرانجام تا روز دوشنبه استراماچونی در تهران باشد و هدایت تیم را ادامه بدهد. متاسفانه یکسری افراد در تلاش هستند استقلال را به حاشیه ببرند ولی من این اجازه را به آنها نمی‌دهم. تا ساعتی که سرپرست باشگاه هستم امور تیم را پیگیری می‌کنم و شب گذشته هم با کاپیتان تیم صحبت کردم. امیدوار هستم با تلاش‌های صورت گرفته استقلال امروز برنده بازی باشد تا به امید خدا سرمربی تیم از بعد از این بازی مجددا به کار خود ادامه بدهد.

قرار نیست هیات مدیره به روابط با سرمربی تیم ورود کند

اینکه گفته می‌شود استراماچونی ارتباط خوبی با من ندارد، اصلا قرار نیست هیات مدیره به روابط با سرمربی تیم ورود کند. شان هیات مدیره نباید این باشد. تا الان هم اگر کاری صورت گرفته توسط مدیرعامل قبلی انجام می‌شد و ما ورودی به کارهای سرمربی نداشتیم.

 به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفتگویی که با خبرگزاری تسنیم داشت صحبت‌هایی درباره شرایط این باشگاه و وضعیت استراماچونی کرد که در ادامه می‌خوانید:

  

* سند تبرئه شدنم را به اصحاب رسانه نشان داده‌ام!

در پرونده مطرح شده از سوی خانم داوری بابت چاقو‌کشی تبرئه شده‌ام و در نشست خبری که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حکم بدوی و تجدیدنظر را ارائه کردم. در ادامه علیه این خانم به دلیل افترا و توهین شکایت کردم که محکوم شد. در نشست خبری‌ام در اتاق تعاون که تمام اصحاب رسانه حضور داشتند نیز در این مورد صحبت کردم. بار دیگر می‌توانم احکام دادگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. طبق حکم دادگاه تبرئه شده بودم و ایشان نیز به جزای نقدی محکوم شد. افرادی که در شرایط فعلی، دنبال یکسری حواشی هستند از این احکام استفاده کرده‌اند، آنهم بدون اینکه دفاعیه مرا بخوانند.

متأسفانه فیلم اظهارات این خانم را دوباره پخش کرده‌اند. فیلم برای زمانی است که حکم دادرسی برای من بنده صادر شده بود و پس از بررسی نیز من تبرئه شدم و ایشان محکوم. سندهای آن نیز موجود است. مردم باید به آرشیو مراجعه کرده و بدانند که ما تبرئه شده بودیم. اینها تهمت‌هایی است که زده می‌شود، در صورتی که چنین اتفاقی نیفتاده و صحت نداشته است. لطفا مردم به روزی که نشست خبری گذاشته‌ام و احکام دادگاه را نشان داده‌ام، مراجعه کنند. من از این خانم به دلیل اینکه فیلم را بار دیگر منتشر کرده است، به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل تهمت، نشر کاذیب و افترا شکایت کرده‌ام.

* نتوانستم به استراماچونی دسترسی داشته باشم!

من نتوانستم به ایشان دسترسی داشته باشم. خواسته استراماچونی دو موضوع بود، یکی پرداخت مطالباتش و دومی کاهش مدت قراردادش. ما مبلغ مربوط به مطالبات او را آماده کردیم که این پول نیز از جیب خودم دادم. این پول را از شرکتی گرفتم که مرا می‌شناسد و باید این موضوع را در مصوبات هیئت مدیره بیاوریم تا بعداً پول را به آن شرکت برگردانیم. ما چاره‌ای نداشتیم که جز اینکه این کار را انجام دهیم. طبیعتاً نه اعضای هیئت مدیره توان پرداخت چنین پولی را داشتند و نه دسترسی دیگری به پول داشتیم.

* ترکیب امروز را استراماچونی داده است!

علاوه بر مربی دروازه‌بان‌ها، صالح مصطفوی نیز حضور دارد. از طرف من بنویسید که استقلال این بازی را می‌برد. من با وریا غفوری کاپیتان تیم صحبت کرده‌ام. استراماچونی با مترجم و کاپیتان تیم در تماس است و دستورهای آنالیز و ترکیب تیم را داده است.

* به غفوری گفتم ادبیاتی که به کار بردی، قشنگ نبود!

با غفوری صحبت کردم که این نوع ادبیات قشنگ نبود. تیمی که به صدر جدول رفته، مدیریت برای آن زحمت کشیده است. ما نباید به حاشیه بپردازیم و دنبال دردسر باشیم. استقلال نیاز به آرامش دارد و باید کاری کنیم که موضوعات آزاردهنده برای هواداران دیگر اتفاق نیفتد. من تا جایی که بتوانم حواشی را از استقلال دور می‌کنم. بازیکنان و هواداران به فکر بازی امروز باشند تا در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنیم.

* نیاز باشد راهی ایتالیا می‌شوم!

امروز شاید به ایران بازگردم و اگر نیاز باشد فردا راهی رُم می‌شوم تا قرارداد جدیدی با استراماچونی امضا کنیم. شاید هم هم دوشنبه با آمدن استراماچونی، قرارداد جدید را در تهران امضا کنیم.

* وزیر ورزش 3 روز وقتش را برای بازگشت استراماچونی صرف کرده است!

از هواداران استقلال می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کرده و به فکر بازی امروز تیم‌شان باشند. این قول را به هواداران می‌دهم که تمام تلاش‌مان را کرده و باز هم خواهیم کرد. باید از وزیر ورزش تشکر کنم. انصافاً سه روز است که تمام وقتش را برای بازگرداندن استراماچونی به کار برده است. از سفیر ایران در ایتالیا و همچنین معبودی‌فر در کنسولگری سفارت ایران در استانبول نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم روز دوشنبه شاهد بازگشت استراماچونی به ایران باشیم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

آشنایی با اسماعیل خلیل زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال: از اتهام چاقوکشی به یک زن تا محقق شدن جوک سال!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ فتح الله زاده اسمی برای آرام کردن جو.. استرا بر می گردد یا هوادار سر کار است؟

اسماعیل خلیل زاده: سرپرستی من در استقلال جوک سال است؛ استراماچونی نیاید سراغ مجیدی می رویم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال و پرسپولیس اسیر در حلقه بسته مدیران

ش دسامبر 14 , 2019
به گزارش مشرق، برکناری امیرحسین فتحی پس از خروج استراماچونی از کشور که خشم گسترده هواداران استقلال را در پی داشت و حتی کار را فراتر از اعتراضات توییتری و اینستاگرامی به کف خیابان ها و سکوهای ورزشگاه کشاند، موجی از امید را در بین هواداران استقلال زنده ک...