از تنهایی آبی‌پوشان دلم گرفت

به گزارش مشرق، رضا حسن زاده اظهار داشت: امروز در محل تمرین استقلال حاضر شدم تا دیداری با بازیکنان داشته باشم اما واقعا دلم گرفت. از این که این تیم را اینقدر تنها دیدم حالم گرفته شد. بچه‌ها غریبانه تمرین می‌کردند و هر کدام از اعضای تیم از کوچک تا بزرگ سعی داشتند یک گوشه کار را بگیرند.

سرمربی امیدهای آبی پوشان بیان داشت: در واقع رفتم سر تمرین تا به بچه‌ها بگویم ما پیشکسوتان کنار آنها هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم. خواستم کمی به آنها دلگرمی بدهم و دیدم که خوشبختانه روحیه بچه‌ها خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید:

توافق اولیه استقلال با «استراماچونی» برای بازگشت

وی افزود: وریا خیلی برای این تیم زحمت می‌کشد. او این روزها به خوبی نقش یک کاپیتان تمام عیار و ششدانگ را بازی می‌کند. خدا می‌داند اگر وریا هم نبود برای این تیم چه اتفاقی می‌افتاد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با بچه‌ها صحبت کردم و به آنها گفتم حالا که با این سختی به صدر جدول رسیدید سعی کنید هنگام بازی تمرکز زیاد داشته باشید و این موقعیت را حفظ کنید. همه بازیکنان با یکدیگر هم قسم شدند که این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند تا این صدرنشین به راحتی از دست نرود.

حسن زاده با تاکید بر تعیین تکلیف هرچه زودتر مدیریت در استقلال گفت: امیدوارم وزارت ورزش در کمترین زمان بهترین تصمیم را بگیرد تا این تیم بیشتر از این دچار ضرر و خسارت نشود. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته یا ترابی؛ کدام بهتر است؟

چ دسامبر 11 , 2019
به گزارش مشرق، لیگ نوزدهم تحت درخشش دو ستاره پرسپولیس و استقلال جلو می‌رود. مهدی ترابی یک تنه کالدرون را از بحران نجات داده و در هر بازی با استفاده از استعداد ذاتی‌اش نتیجه را درمی‌آورد. از آن سو دیاباته هم پا پس نمی‌کشد و به اندازه ترابی گل زده است.ای...