عراقچی برای بازگرداندن استراماچونی دست به کار شد

به گزارش مشرق، عباس عراقچی معاون سیاسی ظریف وزیر امور خارجه با ابراز امیدواری به حل مشکل آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال اظهار داشت: به درخواست مسعود سلطانی‌فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال دست به کار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم، در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کالدرون به جنجال استراماچونی

وی افزود: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت‌های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت‌های خود بود. اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسائل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته خواستار حل مشکلات پرداخت‌های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

معاون سیاسی وزارت خارجه تصریح کرد: استراماچونی می‌داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکاست و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال قرار داد بسته است و امیدوارم با تلاش‌های سفیر ایتالیا در تهران به زودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور فتحی در اردوی استقلال

د دسامبر 9 , 2019
به گزارش مشرق، در روزی که می توان آن را پر حاشیه ترین روز استقلال در همه سالهای اخیر دانست، آبی پوشان بدون سرمربی در اردوی آماده سازی خود در هتل هستند تا برای دیدار مقابل پیکان آماده شوند.امیر حسین فتحی که امروز مورد هجمه شدید هواداران قرار گرفت، بعداز...