صبر هواداران استقلال لبریز شد/ فردا به جای ورزشگاه مقابل باشگاه هستیم؛ فریاد تا #فتحی_اوت

باشگاه استقلال

هواداران تیم استقلال به دلیل ضعف مدیریتی امیرحسین فتحی و فراری دادن سرمربی تیمشان فردا مقابل ساختمان باشگاه تجمع خواهند کرد.  

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال در فضای مجازی با انتشار متنی در حال برنامه ریزی برای تجمع مقابل باشگاه استقلال هستند.

در بیانیه هواداران استقلال آمده است:

با توجه به بی‌کفایتی مدیران باشگاه استقلال در حفظ سرمربی ایتالیایی و فسخ قرارداد استراماچونی، روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ ساعت ۱۱ صبح مقابل باشگاه استقلال تجمع خواهیم کرد.

یکبار برای همیشه پشت تیم باشیم و حقمان را بگیریم.
آدرس: تهران - سعادت آباد - پل مدیریت - خیابان علامه جنوبی - خیابان 38 غربی- پلاک 68  

به گزارش استقلال نیوز، مدیران باشگاه که دست نشانده وزارت ورزش و جوانان هستند در کارنامه خود با تغییر 16 بازیکن در یک فصل اسم خود را به بدترین شکل ممکن در تاریخ باشگاه استقلال به ثبت رساندند و این بار با تحت فشار قرار دادن استراماچونی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند که این امر مطمئنا با واکنش شدید هواداران استقلال همراه خواهد شد. 

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش هیات مدیره آبی به فسخ قرارداد استرا

ی دسامبر 8 , 2019
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال به همراه اسماعیل خلیل زاده، کامران منزوی و میرشاد ماجدی از اعضای هیات مدیره استقلال در محل اردوی آبی‌ها حاضر شدند.اعضای هیات مدیره استقلال هم اکنون در حال برگزاری جلسه هیات مدیره در محل اردوی آبی‌ها هستند. ...