زرینچه مسئولیت فنی را برعهده می‌گیرد؟

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی آغاز شده که آندره‌آ استراماچونی، سرمربی و عمر دانسی، مارکو کاسر و لتو سباستین؛ از اعضای کادرفنی تیم استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در این تمرین غایب هستند. این در حالی است که استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان نیز حاضر نشد و روز گذشته نیز به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین با لباس شخصی حضور یافته بود.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی درخواستش از استقلال را مطرح کرد

به دلیل عدم حضور هیچ یک از مربیان ایتالیایی استقلال, امور فنی تمرین به جواد زرینجه (مدیر تیم) و بهزاد غلامپور (مربی‌ دروازه‌بان‌ها) سپرده شده است. همچنین با توجه به بازی فردای استقلال مقابل پیکان مشخص نیست زرینچه امشب برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی می‌رود یا اینکه در ایران می‌ماند تا در صورت غیبت استراماچونی در بازی فردا روی نیمکت بنشیند.

در عین حال باشگاه استقلال اعلام کرده با دریافت گزارش از مسئولان تیم, هیئت مدیره استقلال امشب موضوع را بررسی کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ لعنت به وزارت ورزش و پرسپولیس؛ می خواهند استراماچونی را فراری بدهند!

ی دسامبر 8 , 2019
آخرین و مهم ترین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با پیکان بدون حضور کادر فنی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با پیکان تهران امروز(یکشنبه 17 آذر 98...