واگذاری مرغوبکار و درفشی‌فر به سرخابی‌ها

به گزارش مشرق، جمشید تقی زاده معاون وزیر با اعلام ادامه مستمر و منظم جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دو جلسه با محوریت ریاست سازمان خصوصی سازی و مسئولان مالی و ذی حسابان و کارشناسان بورس و مدیران وزارتخانه در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع مهم این دو باشگاه تعیین دقیق دارایی ها و شفافیت کامل در میزان بدهی و مطالبات آنهاست و مقرر شد صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی فر با امضا مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اقدام و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ شود. 

تقی زاده خاطرنشان کرد: مکاتبه ای هم با حوزه توسعه قهرمانی و حرفه ای و همینطور فدراسیون فوتبال برای حل و فصل بدهی ها و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال و همینطور تعیین تکلیف و استقلال ساختمان های مرکزی این دو شرکت بعنوان بخشی از دارایی ها تهیه و ارسال خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا رجبی: اصلی‌ترین حریف استقلال خود استقلال است؛ امیدوارم علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود!

ی دسامبر 8 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تنها حریفی که می‌تواند ترمز تیم استقلال را در این فصل بکشد، خود استقلال و مشکلات داخلی آن است. به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تحلیل خود از شرایط ...