هفته سیزدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل شهر خودرو؛ قول می دهیم استقلال قهرمان شود

مصاحبه استقلالی ها

 استقلالی ها پس از برتری مقابل شهر خودرو گفتند: ما به این تیم امید داریم و مطمئن هستیم که با تلاش و همدلی قهرمان خواهیم شد.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل شهر خودرو از هفته سیزدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

    

* آرش برهانی

شهرخودرو تیم باکیفیتی بود، اما استراماچونی با تفکراتش توانست قدرت آنها را خنثی کند. آنها به خوبی پاس می‌دادند، اما استقلال هم به خوبی پرس کرد و توانست به نتیجه دلخواهش برسد.

استقلال باید 3 امتیاز بازی امروز را کسب می‌کرد و به بهترین شکل توانست به هدفش برسد. من فکر نمی‌کنم، بلکه مطمئن هستم که این استقلال قهرمان خواهد شد.

استقلال نیاز به تقویت هم دارد. می‌دانم که استراماچونی نام چند بازیکن مدنظرش را هم به باشگاه ارائه کرده است تا نقاط ضعفش را برطرف کند. استقلال باید در آسیا هم حضور پیدا کند و بدون شک کار در نیم فصل دوم سخت خواهد شد. بازی‌های نیم فصل دوم فشرده است و احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود. امیدوارم استقلال بتواند بازیکنان خوب و باکیفیتی جذب کند.

باشگاه باید مالیات من را پرداخت می‌کرد که امیدوارم زودتر این کار انجام شود تا بتوانم به زندگی‌ام برسم. در حال حاضر ممنوع‌الخروج شده و حساب‌هایم هم بسته است. من به فتحی رضایت دادم  و قرار شد آنها مالیات من را پرداخت کنند، اما حالا که کارشان با من تمام شده مطالبات را نمی‌دهند. فکر نمی‌کنم باشگاه در این مورد کوتاهی کند.

* خسرو حیدری

حتی زمانی که استقلال دربی را باخت هم من به این تیم امیدوار بودم. می‌دانستم که این تیم می‌تواند به بالای جدول برسد. استراماچونی به خوبی سیستم 3-5-2 را در استقلال اجرا می‌کند. ما سال 87 هم با این سیستم توانستیم قهرمان شویم. فکر می‌کنم با این روند تیمی جلودار استقلال نخواهد بود.

هواداران هم امروز سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از تیم حمایت کردند. آنها نشان دادند که اگر استقلال خوب بازی کند و نتیجه بگیرد از تیم به خوبی حمایت خواهند کرد. بعد از دربی هواداران خیلی ناراحت بودند و من هم شرمنده آنها شدم.

در نیم فصل باید بازیکنانی که او نیاز دارد را جذب کنند. گاهی برخی‌ها اجازه نمی‌دهند تیم نتیجه بگیرد، اما من شک ندارم کسی‌ جلودار این تیم نیست. قول می‌دهم این تیم به راحتی قهرمان می‌شود.

* میلیچ

بازی را خوب شروع نکردیم و آنها به تیر دروازه ما زدند. در ادامه بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم هم توانستیم گل بزنیم و در ادامه با کنترل بازی اجازه ندادیم آنها موقعیتی داشته باشند.

اینکه خیلی ها به من می گویند شبیه مسی هستم باید بگویک که بله، همه به من می‌گویند و شوخی جالبی است.

* دکتر ستوده

پس از مشخص شدن میزان مصدومیت دیاباته، ما بلافاصله اقدامات درمانی را روی این بازیکن انجام دادیم. سی تی اسکن و ایکس‌ری روی این بازیکن صورت گرفت، او به کلینیک استقلال رفت و با کار گروه پزشکی به این بازی رسید.

کار درمان را باید روی او ادامه بدهیم، اما خوشحالیم که دیاباته به این بازی رسید. یک کار تیمی به نتیجه رسید و این برد هم مبارک تمام هواداران استقلال باشد.

* وریا غفوری

خداراشکر که توانستیم بازی خیلی حساسی را ببریم. اول از هر چیز به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، بعد از آن هم به تیم شهر خودرو و گل‌محمدی تبریک می‌گویم واقعا تیم شایسته و پرقدرتی هستند و ما بازی سختی را بردیم.

فصل را خیلی خوب شروع کردیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی 3-4 بازی اول را آن طور که باید نتیجه نگرفتیم. ادامه دادیم و ناامید نشدیم، مربیان و بازیکنان تلاش کردند تا این روزها رقم بخورد.

هدفمان این است که هفته به هفته شرایط‌مان بهتر شود و کیفیت بازی‌مان را ارتقا بدهیم تا در آخر فصل تیمی که خوشحال است استقلال باشد.

مشکلات همیشه بوده اما بازیکنان و مربیان همت می‌کنند. مسئولان تیم هم تلاش می‌کنند و انشالله حاشیه‌ای پیش نیاید و قهرمان شویم.

بازیکنان داخلی باکیفیت هستند ولی تیم‌هایی که دنبال مهاجم هستند، در ایران مهاجم با کیفیت پیدا نمی‌کنند و مجبور می‌شوند از بازیکنان خارجی استفاده کنند. باید مدیریت شود و انشالله حق پخش فوتبال هم به تیم‌ها داده شود تا تیم‌ها به راحتی بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند.

* سید حسین حسینی

از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. دم‌شان گرم که حمایت کردند و امروز به استادیوم آمدند ما امروز تیم برتر میدان بودیم و استحقاق برد را داشتیم.

* علی دشتی

ابتدا به هواداران خودمان تبریک می گویم در مورد بازی باید بگویم که هر دو تیم برای بردن بازی کردند و ما هم موقعیت گلزنی زیادی داشتیم. خدا را شکر که پیروز شدیم. یکی از حساس ترین مسابقات لیگ را بردیم. دیدار با شهر خودرو از مسابقه با سپاهان حساس تر بود.

ما بازی به بازی جلو می‌آییم و ببینیم بازی‌های آینده ما چه می‌شود امیدوارم که شایسته صدرنشینی باشیم

یک مقدار کشیدگی عضلانی داشتم که آنها هم توپ را به بیرون نزدند و مجبور شدم با همان شرایط بلند شوم و به بازی ادامه بدهم.

* مسعود ریگی

این برد را به همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و ما را حمایت کردند تقدیم می‌کنم. دست تک تک‌شان درد نکند. بعد از مدت‌ها صدرنشین شدیم. خیلی سختی کشیدیم. از ابتدای فصل تا کنون اول فصل نتایج نسبتا ضعیفی گرفتیم. اما خدا را شکر می‌کنیم به صدر جدول رسیدیم.

پارسال آقا یحیی برای من و تیم شهر خودرو خیلی زحمت کشید. انگیزه‌های خاصی هم بود و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

هر بازی تلاش‌مان را برای برد انجام می‌دهیم. مطمئنا همه بازیکنان انگیزه دارند که در آخر فصل بتوانیم جام را بگیریم.

این مقایسه خیلی خوب نیست. من سعی می‌کنم آنچه مربی از من می‌خواهد را به نحو احسن انجام دهم. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم.

فکر می‌کنم تولد مربی بود. تولد مهدی قائدی را در هتل جشن گرفتیم و مربی هم به ما گفت بعد از بازی جشن می‌گیریم. عکس او هم روی کیک بود.

* نوری فر

در مورد سرو صدا در رختکن تیممان باید بگویک که کیکی تهیه شده بود که عکس استراماچونی روی آن بود، تولدی در کار نبود. اجازه بدهید جزئیات بیشتری در این خصوص نگویم.

بعد از ورود کیک به رختکن بازیکنان شوخی‌هایی با هم کردند و سر و صداها مربوط به آن بود.

* مهدی قائدی

تیم‌مان خوب بازی می‌کند و خوب گل می‌زنیم و حق‌مان است. خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب پیروز شویم، از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند. 

ممنون همه کسانی که هستم که در زندگی فوتبالی من هستند، از مربیان تیم هم تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد‌شان را بدهم.

گل زدن من مهم نیست مهم موفقیت تیم است، انشالله بتوانم تا آخر فصل 10 گل را برای استقلال بزنم.

در مورد پیشنهاد خارجی هم باید بگویم که فعلا در خدمت باشگاه استقلال هستم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ شیخ شهرخودرو را آتش زد؛ استقلالِ استراماچونی شایسته قهرمانی

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تساوی سپاهان و نساجی به نفع استقلال

پ دسامبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بیشتر بخوانید: برتری استقلال مقابل شهر خود...