رحمتی تشویق شد اما با حسینی روبرو نشد

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و شهر خودرو از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پیش از شروع این مسابقه سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال برای گرم کردن به همراه داوود فنایی و علی‌اکبر منادی وارد زمین شدند. هنگامی که رحمتی خود را گرم می‌کرد هواداران استقلال این بازیکن را مورد تشویق قرار داده که رحمتی نیز در واکنش به این تشویق‌ها به سمت آنها رفت و مقابل جایگاه‌ها تعظیم کرد. در ادامه هواداران استقلال سیدحسین حسینی را مورد تشویق قرار دادند. نکته جالب عدم رویارویی رحمتی و حسینی در زمین با یکدیگر بود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو، دیاباته رسید

* بازیکنان شهرخودرو با لباس‌های سرمه‌ای وارد زمین شده که هواداران استقلال نسبت به آنها واکنش نشان دادند.

* بازیکنان تیم استقلال با کمی تأخیر نسبت به بازیکنان پدیده برای گرم کردن وارد زمین شدند. 

* رفته رفته به تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه می‌شود و حدود 35 هزار نفر در استادیوم آزادی در فاصله 40 دقیقه به شروع بازی حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران استقلال با در دست داشتن تصویری از زنده‌یاد حجازی و منصور پورحیدری دو اسطوره این باشگاه یاد و خاطره این دو نفر را گرامی داشتند. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمیداوی: اجازه ورودم را ندهند، نمی‌گذارم شهر خودرو بازی کند

پ دسامبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو پیش از آغاز دیدار تیمش با استقلال با مشکل ورود به ورزشگاه مواجه شد و مسئولان ورزشگاه آزادی از او برای ورود به استادیوم درخواست کارت مالکیت باشگاه را کردند. بیشتر بخوانید: رحمتی تشویق شد اما با حسی...