چهره ویژه دیدار استقلال و شهر خودرو

به گزارش مشرق، استقلال و شهر خودرو حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. دیداری که می‌تواند تاثیر زیادی در مشخص شدن قهرمان نیم فصل داشته باشد.

بی‌تردید چهره ویژه بازی، سید مهدی رحمتی است. دروازه‌بان کهنه‌کار شهر خودرو سالیان سال در لباس استقلال به میدان رفت و عناوین زیادی را هم کسب کرد. او حالا در سومین فاز جدایی خود از جمع آبی‌پوشان پایتخت باید برای هجدهمین بار مقابل آنها صف‌آرایی کند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: تنشی بین رحمتی و استقلال نخواهد بود

رحمتی پیش از این با لباس تیم‌های فجرشهید سپاسی شیراز، سپاهان اصفهان، مس کرمان و پیکان تهران مقابل استقلال قرار گرفته بود و حالا شهر خودرو پنجمین تیم از این حیث خواهد بود. آمار اما به سود تیم تهرانی سنگینی می‌کند. تا به حال هفت پیروزی برای آبی‌ها، ۶ تساوی و چهار برد برای استقلال به ثبت رسیده است.

رحمتی پنج کلین شیت داشته اما ۲۵ گل هم وارد دروازه‌اش شده است. او در این فصل نیز بعد از نیازمند، کمترین گل خورده در لیگ را با دریافت تنها چهار گل دارد. رحمتی بعد از پنج مسابقه در دیدار برابر صنعت نفت آبادان گل خورد و تا به حال هر چهار گلی که دریافت کرده از تیم‌های جنوبی بوده و تنها یک گل در خارج از خانه وارد دروازه‌اش شده است. باید دید رحمتی در بازگشت به ورزشگاه آزادی چه عملکردی خواهد داشت. نباید فراموش کرد که بهترین خط حمله لیگ نیز در اختیار استقلال است.

رویارویی او و «سید حسین حسینی» هم می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد که در جریان مسابقه به آن پی خواهیم برد.

دیدار استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماری که استقلال را برابر سپاهان نگران می‌کند

چ دسامبر 4 , 2019
به گزارش مشرق، برخورد استقلال و سپاهان در جام حذفی یکی از جذابیت‌های جام شگفتی‌هاست. جامی که در آن اولین شکست، آخرین شکست است و در انتهای این جام تیمی جام را بالای سر می‌برد که هرگز طعم شکست را نچشد. این اولین بار نیست که استقلال و سپاهان در جا...