منزوی: ارکان فدراسیون در اختیار یک رنگ بخصوص هستند

به گزارش مشرق، کامران منزوی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و شایعه حضور استراماچونی در تیم ملی و قرارداد این مربی با استقلال اظهار داشت: قراردادی که به ما نشان داده شده 2 ساله بود و نکته جدیدی توسط فتحی به هیات مدیره اعلام نشده است. حداقل تا امروز هیچ تغییر جدیدی در مورد قرارداد این مربی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: دوستان ما در فدراسیون انتخابشان را در مورد تیم ملی کردند چون صد در صد از این موضوع اطلاع دارم و گفتن این مسائل ردگم کنی و فرافکنی است. این ها شایعاتی است که پرتاب شده و نباید هواداران بیش از این ناراحت شوند. تمامی ارکان فدراسیون فوتبال،از بالا تا پایین و تمامی رده‌های ملی و غیر ملی در اختیار یک رنگ به خصوص است و موضوع حضور استراماچونی در تیم ملی هم یک شایعه‌ای بوده که ساخته شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات شب گذشته محمد حسن انصاری‌فرد که مدعی شد برخی در فدراسیون دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: اینقدر که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده فوتبالمان را پیچیده نمی‌بینم چون این روزها همه چیز سریع افشا می‌شود. بعضی مواقع برخی اتفاقات می‌افتد، بله، یک چیزهایی هست، مثل قضیه‌ای که در مورد آقای زاهدی‌فر رخ داده است اما این یک اشتباه بوده و تمام شد و رفت. حتما انصاری‌فرد دلایل و مدارکی دارد. فرصت نکردم با او در این مدت زیاد صحبت کنم ولی فکر نمی کنم فوتبال ما به این پیچیدگی باشد.

منزوی ادامه داد: با تمام احترام به انصاری‌فرد اعتقادی به چنین چیزی ندارم. چون اگر خودمان کارمان را انجام بدهیم مشکل درست نمی‌شود. اعتقادم این است دستی بالاتر از استقلال و پرسپولیس وجود ندارد که این تیم ها را دچار مشکل کند.

عضو هیات مدیره استقلال یادآور شد: می‌خواهم به سهیل مهدی و دوستانشان بگویم حتما تیم‌ها وقتی وارد نیم فصل می‌شوند همه 17 بازی را انجام داده باشند آن هم با همان بازیکنان نیم فصل اول. چون سال گذشته از این موضوع خیلی ضرر کردیم. امسال 2 بازیکن خوب مثل شجاعیان و کریمی را از دست دادیم و به خاطر همین است که تاکید می‌کنم همه تیم‌ها باید برابر با هم وارد نیم فصل شوند.

وی تصریح کرد: فتحی و استراماچونی شب گذشته جلسه داشتند، شاید آنها لیستی تهیه کرده باشند ولی تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است. خروجی شاید نداشته باشیم چون بازیکن زیادی در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید:

حضور ۴ بازیکن برای بهتر شدن استقلال

منزوی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد با اشاره به خبری در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه یک فقره چک به شخص ایرانی داده است و پول وی بعد از مدت‌ها به این شخص پرداخت نشده است گفت: من هم آن روز شوکه شدم وقتی این خبر را شنیدم. وقتی این خبر را دیدم از فتحی سوال کردم و این اتفاق به این شکل که نمایش داده شد نیست. این پول باید توسط آقای خلیل زاده به آن حساب واریز می‌شده ولی او یک ماه است که درگیر بیماری همسرش است. در جریان این قضیه نبودم ولی وقتی از فتحی سوال کردم عین واقعیت را گفت و من هم عین واقعیت را به شما منتقل کردم اما مطمئنا در اسرع وقت خلیل زاده این انتقال را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: تازه در جریان این موضوع قرار گرفتیم و دست آن هوادار را می‌بوسیم، اگر هم مشکلی ایجاد شده از طرف همه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و باشگاه از او عذر‌خواهی می‌کنیم، مطمئنا در این موضوع تعمدی در کار نبوده و به زودی این مساله حل خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات استقلال گفت: نیمی از مشکلات ما نبود ساختار مناسب در مباحث مالی است. مثلا هر سال در مورد گرفتن مجوز کارت بازی بازیکنان و مجوز حرفه‌ای وجود دارد. سازمان خصوصی سازی و اداره دارایی ما را روشن کنند. قانون مکلف کرده درصدی از ادارات سودده برداشت کنند در حالی که ما اصلا سودده نیستیم. یکی از گرفتاری‌های ما این است، مثلا ما پولی از گذشته را برداشت کردیم و کلی به آن دل بستیم اما حالا پول به خزانه رفته و متوجه شدیم نمی‌توانیم کلی از این مبلغ را برداشت کنیم، با توجه به تبصره 3 ماده 18 قانون شده ایم و دچار دوگانگی شده‌ایم.

وی ادامه داد: در 15 روز اخیر با سازمان خصوصی سازی و سازمان حسابرسی جلسه داشتیم، این دوگانگی قانونی که دست من، فتحی و خلیل‌زاده نیست باعث شده هر روز بندهای قانونی  بیاید و از ما کسری‌های زیادی صورت بگیرد. من از دوستان می‌خواهم به این مساله ورود کنند و ساختار مالی و دوگانگی‌های ما را برطف کنند. دوستان در وزارت دارایی کمک کنند منشا خیر شوند تا این موارد قانونی حل شود.

منزوی ادامه داد: موضوع تبصره 3 قانون 18 و بند ز ماده 16 را پیگیری کنند در حالی که ما اصلا سودده نیستیم. ما یکسری بدهی ها داریم که مشخص است، یک سری مطالبات هم داریم که هم مشخص است و هم مشخص نیست! وصول این طلب‌ها راحت نیست ولی من از مسئولان محترم و کسانی که بدهی دارند این اعداد را به باشگاه برپردازند تا شادی هواداران استقلال دادمه دار باشد. نباید کاری کنیم هواداران استقلال دلشان شکسته شود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص گلایه ووریا غفوری بابت کسر ارقامی از حساب آنها توسط سازمان لیگ و ... گفت: همه از فوتبال سهم می‌گیرند الا خود فوتبال.غفوری این صحبت را کرده است. کسانی که در اطراف ورزشگاه ها ساندویچ می‌فروشند درآمدشان از باشگاه‌ها این بوده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کامران منزوی: فدراسیون فوتبال در اختیار یک رنگ خاص است؛ در فوتبال ماه زیر ابر نمی ماند

س دسامبر 3 , 2019
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام ارکان فدراسیون فوتبال در اختیار یک تیم و یک رنگ خاص است و این را دیگر همه متوجه شده اند.     به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رادیو ...