نرسیدن استقلال به هفت

به گزارش مشرق، استقلال در روزهای اخیر با ارائه فوتبالی جذاب توانست به بردهای متوالی دست پیدا کند. این تیم در بازی با نساجی به ششمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و با این نتیجه با رکورد خود در تاریخ لیگ برتر برابر شد. استقلال در لیگ اول هم موفق به کسب 6 برد متوالی شده بود. 

بیشتر بخوانید:

شکایت رسمی باشگاه استقلال از زاهدی‌فرد

استقلال در هفته ششم توانست برابر تیم تازه لیگ برتری شده گل‌گهر سیرجان به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کند با این برد گمان می‌رفت که استقلال حداکثر از روزهای بحرانی ابتدای فصل فاصله گیرد ولی برخلاف انتظار آبی‌پوشان در مسیر رکوردشکنی قرار گرفتند و پس از آن تیم‌های سایپا، پارس جنوبی، تراکتور و نساجی را از پیش رو برداشتند. استقلال در بازی با سپاهان تا دقیقه 95 برنده بود اما پیروزی را در این دقیقه از دست داد و در صورت برد در این مسابقه هم رکورد تاریخ لیگ برتر این باشگاه بهبود می‌یافت و هم به رکورد استقلال در تمام ادوار لیگ می‌رسید. استقلال در سال 76 به 7 برد متوالی دست یافته بود. رکورد بیشترین پیروزی متوالی در تاریخ لیگ برتر در یک دوره متعلق به سپاهان است که در لیگ‌های دوم و نهم به 8 برد متوالی دست یافت و استقلال فاصله زیادی تا رسیدن به این رکورد نداشت.

البته رکورد بیشترین پیروزی پیاپی به صورت کلی در لیگ برتر در اختیار سپاهان و پرسپولیس با 9 پیروزی متوالی است. پرسپولیس در  5 هفته پایانی لیگ ‌ششم و 4 هفته نخست لیگ هفتم و سپاهان در 6 هفته انتهایی لیگ چهاردهم و 3 بازی نخست لیگ پانزدهم 9 برد پیاپی کسب کرد.
رکورد بیشترین برد در تمامی ادوار لیگ در اختیار پرسپولیس است که در سال 77، رکورد دست نیافتنی 14 پیروزی متوالی را از خود به جای گذاشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان لیگ درخواست استقلال را رد کرد

د دسامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال مدعی بودند که زمان بازی‌های این تیم در لیگ برتر زودتر از پرسپولیس است و به همین دلیل درخواست تغییر ساعت بازی با شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر را دادند.این در حالی است که ساعت بازی و شرایط برگزاری مسابقات هر دو ...