محمد نوری: دست استراماچونی روی نیمکت خالی است؛ بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از مهمترین بازی فصل سربلند خارج شد و ثابت کرد مدعی اصلی قهرمانی است.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تساوی تیم های سپاهان و استقلال و شرایط آبی پوشان در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

همانطور که استراماچونی هم قبل از بازی گفت، این مهمترین و بزرگترین آزمون تیم در نیم فصل اول بود. استراماچونی ابتدای فصل سیستم جدیدی را برای آبی پوشان تعریف کرد که این سیستم رفته رفته تکمیل شد و حالا به بلوغ رسیده است.بازی با سپاهان بهترین آزمون برای این تیم بود و این بازی بود که عیار استقلال را مشخص کرد.

استقلال حالا به بلوغ کامل تاکتیکی رسیده است 

هنوز کمبودهایی در استقلال وجود دارد، اما انصافا تیم با همین داشته‌ها به بلوغ رسیده است. تیمی که بتواند سپاهان را در اصفهان تحت فشار بگذارد و کاری کند که آنها از مساوی کردن در لحظات پایانی اینچنین شاد شوند، یعنی بهترین تیم ایران است.

* استقلال به مراتب از سپاهان بهتر بازی کرد

استقلال در این بازی فوتبالی به مراتب برتر از سپاهان ارائه داد و شایسته پیروزی بود و اگر اشتباه فاحش داور نبود، جریان بازی کاملا تغییر می‌کرد.هافبک‌های استقلال در این بازی به خوبی جنگ میانه میدان را از هافبک‌های سپاهان بردند و این باعث شد تا نبض بازی کاملا در اختیار بچه‌های ما باشد.

 * دست استراماچونی روی نیمکت خالی است

متاسفانه دست استراماچونی روی نیمکت خیلی باز نیست و بعضا نمی‌تواند تعویض‌هایی کند که کار را در بیاورند. در این بازی هم مصدومیت سیاوش یزدانی برای تیم گران تمام شد. استراماچونی بعد از مصدومیت یزدانی ناچار شد سیستم تیمش را تغییر دهد.یزدانی در تمام دقایق بازی به خوبی از پس مهار کی‌روش استنلی بر آمده بود و مصدومیت او باعث شد تا کی‌روش آزادی عمل بیشتری داشته باشد و سرانجام در آخرین لحظات بازی توانست یک پاس گل بدهد تا پیروزی از استقلال گرفته شود.

 * باشگاه به فکر تقویت تیم باشد

باشگاه باید حتما در چند پست بازیکنانی اضافه کند تا دست استراماچونی در روزهای فشرده لیگ و برای حضور پر قدرت در آسیا روی نیمکت هم کاملا باز باشد.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

با اعلام کارشناسان داوری/ پنالتی استقلال سوخت؛ مهندسی لیگ تا کجا؟!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توصیه رحمتی به استقلالی‌ها

د دسامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، ​​​​کیانوش رحمتی، مربی تیم گل‌ریحان درباره تساوی بدون گل تیم گل ریحان البرز مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: ما به بچه‌ها گوش‌زد کرده بودیم که تیم‌های پایین جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند و دنبال تک...