فتحی: حریف سپاهان شدیم اما داور نه

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال درخصوص اشتباهات داوری این مسابقه اظهار داشت: نقطه عطف بازی امروز داوری بود فوتبال زیبای استقلال را همه دیدند. 

وی به انتخاب این داور برای مسابقه گفت: زاهدی‌فر به تنهایی 12 امتیاز از ما گرفته است چه کاری می‌توانیم انجام دهیم سر ما را بریدند. حریف سپاهان شدیم اما حریف داور نشدیم. 

بیشتر بخوانید:

نظر کارشناس داوری درمورد پنالتی استقلال و سپاهان

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که سپاهانی‌‌ها هم اعتقاد به پنالتی روی بازیکنشان در نیمه دوم داشتند عنوان کرد: هندی که داور برای ما پنالتی نگرفت، هند نبود؛ آبشار والیبال بود. این بازیکن اگر در دقیقه 15  اخراج می‌شد و پنالتی ما گرفته می‌شود چه نتیجه‌ای رقم می‌خ ورد. 

فتحی خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی‌های بهتری برای استقلال رقم بخورد. می‌دانستیم داور امروز چه اتفاقای رقم خواهد زد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مظفری‌زاده: حق استقلال خورده شد

ش نوامبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال در خصوص صحنه‌ مشکوک به پنالتی دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: در محوطه جریمه توپ به صورت واضح به دست کی‌روش برخورد کرد و یک پنالتی اتفاق افتاد. تعجب می‌کنم چطور داور این صحنه را ندید.وی در خصو...