مهاجم استقلال به نیمی از وعده‌اش عمل کرد

به گزارش مشرق، روزی که پیراهن با ارزش و «شماره ۱۰» تیم استقلال با نظر استراماچونی به مهاجم جوانی رسید که حواشی‌اش بیشتر از توانایی‌های فنی‌اش در ذهن نقش بسته بود،  اغلب کارشناسان به این انتقاد کردند و باور نداشتند مهدی قائدی بتواند در اندازه پیراهن شماره ۱۰ تیم بزرگ  استقلال نقش آفرینی کند.

مهاجم ۲۰ ساله و ملی پوش امید آبی پوشان همان زمان مدعی شد در این فصل حداقل به اندازه شماره روی پیراهنش (۱۰) برای استقلال گل می‌زند تا نشان دهد لیاقت بر تن کردن این پیراهن را دارد. ادعایی که در زمان خودش بیشتر به یک ادعا می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

قائدی چطور بهترین بازیکن استقلال شد؟

اما به نظر می‌رسد قائدی واقعا متحول شده و گذشته‌اش را به فراموشی سپرده و عملکردش به گونه‌ایست که در خط حمله (خطرناک و زهرآگین) استقلال، تبدیل به یک بازیکن قابل تکیه شده است.

در حالی که هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم، این مهاجم جوان ۵ گل زده تا به نیمی از وعده‌اش عمل کرده باشد و باتوجه به تعداد بازیهای باقی مانده تا پایان فصل، این احتمال زیاد است که قائدی بتواند حداقل به تعداد شماره‌ای که پشت پیراهنش نقش بسته، گلزنی کند.

قائدی در حال حاضر با ۵ گل زده بعد از مهاجم ۶ گله پیکان، دومین گلزن برتر است که با اضافه کردن ۳ پاس گل به تعداد گلهای زده‌اش، می‌توان او را ارزشمند ترین و تاثیرگذار ترین بازیکن فصل نوزدهم تا پایان هفته یازدهم دانست. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سقوط لیگ فوتبال ایران در آسیا

چ نوامبر 27 , 2019
به گزارش مشرق، به نقل از یورو اسپورت عربی، قرار است با پایان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۹ به زودی سهمیه‌بندی جدید کشورها برای لیگ قهرمانان آسیا اعلام شود.لیگ عربستان با توجه به قهرمانی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا سه پله در رده بندی لیگ‌ها صعود داشت و ...