استقلال باید بازیکنان جدید بخرد

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق هافبک اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص شرایط این روز‌های دو تیم با ما هم‌صحبت شد.

 

بازی با نساجی مازندران را چطور می‌بینید؟
قطعاً بازی در خانه نساجی می‌تواند بسیار سخت و نفسگیر باشد. هواداران نساجی حمایت ویژه‌ای از تیم شهر خود می‌کنند و از آنجایی که نساجی نتایج خوبی نداشته در خانه می‌خواهد با حمایت هوادارانش امتیازات لازم را کسب کند لذا برای استقلال دردسر درست خواهد کرد.
 
شرایط فعلی استقلال چطور است؟
لیگ زمانی تعطیل شد که استقلال در بهترین روند خود قرار داشت. آبی‌ها برد‌های منطقی و خوبی داشتند و روند رو به رشدی را طی می‌کردند و این تعطیلی لیگ تا حدودی می‌تواند روی بچه‌ها اثر منفی بگذارد اگر چه استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه‌ای می‌داند در چنین مواقعی چه کار کند و تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان خود در نظر خواهد گرفت.
بیشتر بخوانید:
مشکلات مالی هم که به قدر کافی اثرگذار خواهد بود؟
گویا با تزریق پول قدری از مشکلات حل شده است. بازیکنان استقلال حالا وضعیت مناسب‌تری دارند. استراماچونی هم پولش را کامل خواهد گرفت لذا فکر نمی‌کنم در بازی با نساجی این مسائل حاشیه‌ساز شود.
 
استقلال باید در ۳ جام حضوری قدرتمند داشته باشد. آیا با توجه به بضاعتی که دارد می‌تواند موفق شود؟
بازیکنان با انگیزه و خوبی در تیم هستند، ولی قطعاً برای موفقیت در ۳ جام باید بازیکنان جدیدی خریداری کنیم. ما در خط میانی و حمله نیاز به تقویت داریم و در خط دفاعی هم وجود یک مدافع باتجربه می‌تواند گره‌گشا باشد.
 
آیا استقلال توان قهرمان شدن در لیگ و جام حذفی را دارد؟
اگر نساجی را ببریم با قدرت وارد کورس قهرمانی خواهیم شد. نساجی تیم خوب و جنگنده‌ای دارد، ولی استقلال می‌تواند دست پر از قائمشهر برگردد. استقلال باید در جام حذفی قهرمان شود چرا که مسیر آسان‌تری وجود دارد تا به قهرمانی برسیم، ولی در لیگ هم اگر به کیفیت بازی استقلال نگاه کنید متوجه خواهید شد که کمتر تیمی می‌تواند این‌قدر هماهنگ و آماده کار کند. به نظرم استقلال حداقل باید یک جام بگیرد و توان این کار را هم دارد.
 
از تیم ملی و شرایط ویژه‌ای که دارد برای‌مان بگویید.
تیم ملی می‌تواند ۴ بازی آینده خود را ببرد به خصوص اینکه ۳ بازی خانگی دارد. ما صعود می‌کنیم، ولی از حالا به فکر آن ۴ بازی باشیم و ویلموتس هم باید وقت بگذارد و از حالت پروازی بودن خارج شود و تمام‌وقت در خدمت تیم ملی باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم استقلال در محدوده خطر

د نوامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی از حدود دو ماه پیش به این سو دیگر فرصت بازی در ترکیب استقلال در لیگ برتر را به دست نیاورده است. مهاجم اصفهانی این تیم که با آمار ۳۶۷ دقیقه حضور در لیگ برتر نوزدهم تنها در ۷ هفته توانسته برای استقلال به میدان برود تا امروز ۵۲...