غایب بزرگ نساجی مقابل استقلال

به گزارش مشرق، استقلال تهران بعد از پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر، در هفته یازدهم به مصاف نساجی می‌رود و این اتفاق در حالی می‌افتد که تیم قائمشهری قادر به استفاده از سرمربی خود نیست.

رضا مهاجری سرمربی نساجی که چند روز پیش دچار حمله ریوی شد و کارش به بستری شدن در بیمارستان کشید، علیرغم این که بیماری‌اش را پشت سر گذاشته و خطر کاملا از وی دور شد، اما امکان همراهی کردن تیمش را در این بازی ندارد.

بیشتر بخوانید:

آماری که استقلال را امیدوار می‌کند

پیگیری‌ها در این خصوص مشخص کرد رضا مهاجری به توصیه پزشکان نه تنها روی نیمکت نساجی مقابل استقلال نخواهد نشست، بلکه حتی این تیم را در ورزشگاه هم همراهی نخواهد کرد. 

دیدار آبی پوشان تهران و سرخ پوشان قائمشهر روز دوشنبه چهارم آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود و در صورتی که ساعت برگزاری بازی تغییر نکند، طبق برنامه قبلی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال به سلطه 1294روزه پرسپولیس پایان می‌دهد؟

ش نوامبر 23 , 2019
به گزارش مشرق، آخرین باری که استقلال در رتبه بهتر از پرسپولیس قرار گرفته است، به لیگ پانزدهم برمی‌گردد، جایی که استقلالی‌ها بعد از شکست 4 بر2 برابر پرسپولیس و فرصت دوباره برای رسیدن به صدر جدول، با دو پیروزی پیاپی برابر فولاد و سایپا توانستند از شکست پ...