ضعیف‌ترین ستاره‌های لیگ؛ ۲ بازیکن سرخابی

به گزارش مشرق، در این ده هفته‌ای که از لیگ گذشته، ستاره‌های زیادی بودند که انتظارات را برآورده نکردند. وحید امیری در لیگ به جز شاهین به تیم دیگری گل نزده. شماره ده پرسپولیس فقط یک شوت در چارچوب زده، آماری که مرتضی تبریزی هم مشابه آن را رقم زده است. محمدرضا حسینی خرید این فصل سپاهان فقط یک گل برای این تیم زده، فورچونه و سوگیتا هم یک گل زدند و مازولا دیگر خارجی تراکتور اصلا گل نزد. 

علی دشتی که با سر و صدای زیادی استقلالی شد هم تا پایان هفته دهم فقط ۸۴ دقیقه بازی کرد که حاصل آن یک شوت خارج چارچوب بوده. فرشید باقری ستاره فصل قبل استقلال هم ۲۰۶ دقیقه بازی کرده. بشار رسن هیچ گلی نزده و پاس گلی نداده. اکبر ایمانی فقط در دو بازی در ترکیب فیکس تراکتور قرار گرفت. محمد ایران‌پوریان هنوز در لیگ نوزدهم بازی نکرده. بختیار همچنان با روزهای اوجش فاصله دارد. حسین ماهینی مجموعا ۱۱ دقیقه‌ بازی کرده که حواشی زیادی را برایش به همراه داشته است. روح‌الله باقری برای شهرخودرو هم یک گل زده. شایان مصلح نه گلی زده و نه پاس گلی داده. محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در دو بازی که حضور داشت یک بار سه گل خورد و در بازی دوم هم سه گل دریافت کرد تا از تیم اخراج شود.

بیشتر بخوانید:

فاجعه گل‌زنی در لیگ برتر نوزدهم

همه آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکاست

فرشاد احمدزاده: کل عملکرد این فصل احمدزاده به یک شوتی که آن هم در چارچوب نبود، خلاصه می‌شود. شماره ده پرسپولیس در بازگشت به این تیم مجموعا ۶۷ دقیقه بازی کرد که حاصل آن ۵ جلسه محرومیت بوده است. فرشاد احمدزاده هیچ پاس مهمی که گره دفاعی حریفان را باز کند هم نداده است.

اشکان دژاگه: ستاره تراکتور که همیشه تبحر متفاوتی در طراحی حملات داشت، در این فصل حتی یک پاس منجر به خلق موقعیت هم نداده است. اشکان نه گلی زده و نه پاس گلی داده فقط دو مرتبه با شوت در چارچوب درواز‌ه‌بان‌ها را به زحمت انداخته و ۴۰۱ دقیقه بازی کرد.

مرتضی تبریزی: در ده هفته‌ای که از لیگ گذشته، مرتضی تبریزی فقط یک شوت در چارچوب زده! ۳۲۶ دقیقه حضور، صفر گل، صفر پاس‌گل، ۲ کارت زرد سایر آمارهای تبریزی است. البته تبریزی ۵ پاس کلیدی داده که از شانس بد او هیچ کدام منجر به گل نشد.

سروش رفیعی: نمایش دور از انتظار سروش، صدای یحیی گل‌محمدی را درآورده و سرمربی شهرخودرو در مصاحبه‌ای گفت چند بازیکن این تیم به نسبت پولی که گرفتند انتظارات را برآورده نکردند. سروش تا پایان هفته دهم فقط روی یک گل تاثیرگذار بود، مجموعا دو پاس کلیدی داد و دو شوتش در چارچوب بود.

لوسیانو پریرا: آقای گل فصل قبل فقط ده دقیقه از فصل جدید را از دست داده، اما تعداد گل زده‌اش از عدد یک عبور نکرده است. حتی زهر شیمبا به طرز محسوسی کم شده و تا پایان هفته دهم فقط هفت شوت او در چارچوب بوده و طبق آمار متریکا در بیش از ۷۰درصد از نبردهایی که شرکت کرد، بازنده بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پردردسرترین پلی‌آف تاریخ برای استقلال

پ نوامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث مشخص شد سهمیه باشگاه ایرانی برای بازی های لیگ قهرمانان در سال 2020،  2+2 است و با این شرایط استقلال باید به همراه شهرخودرو در مرحله دوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. طبق سیدبندی لی...