تحول خط حمله استقلال با استراماچونی

به گزارش مشرق، اکنون یک سوم از لیگ نوزدهم گذشته و تا حدی عیار تیم‌ها مشخص شده است. در فصل جاری تیم‌های استقلال و پیکان بهترین خط حمله‌های لیگ را در اختیار دارند، اما در آن‌سو گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر در قعر جدول بی‌خطرترین خط حمله لیگ نوزدهم را در اختیار دارند. مقایسه استقلال که زهردارترین خط حمله را تا اینجای فصل جاری در اختیار دارد با گل‌گهر و شاهین به‌خوبی نشان‌دهنده ضعف این دو تیم قعرنشین در گل‌زنی است. آبی‌پوشان پایتخت به طور میانیگن در هر دیدار ۲.۱ گل به ثمر رسانده‌اند در حالی که این آمار برای گل‌گهر و شاهین، تنها ۰.۵ گل‌زده در هر بازی است. یعنی نماینده سیرجان و بوشهر یک چهارم آبی‌پوشان تهران گل به ثمر رسانده‌اند. هر چند در مقایسه با ده هفته ابتدایی فصل پیش، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت آماری ضعیف‌تر گل‌گهر و شاهین ثبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای چک برگشت خورده استقلال چیست؟

نفت و سپیدرود ضعیف‌تر از شاهین و گل‌گهر

نفت و سپیدرود در این مقطع زمانی مشابه در سال گذشته تنها ۳ گل به ثمر رسانده بودند. نکته جالب این که استقلالی که با استراماچونی در فصل جاری بهترین خط حمله را در اختیار دارد، در لیگ هفدهم که تا پایان هفتم علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود می‌دید، با تنها ۴ گل، ضعیف‌ترین خط حمله آن فصل را در اختیار داشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انگیزه یک پرسپولیسی برای پایان دادن به نوار بردهای استقلال

د نوامبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، دروازه‌بان سابق تیم ملی که در بازگشت به فوتبال ایران انگیزه‌های بزرگی را دنبال می‌کند، در اولین حضور خود در لیگ نوزدهم موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر نفت مسجد سلیمان شد و اکنون امیدوار است این روند را در جدال حساس مقابل اس...