نساجی بدون مربی مقابل استقلال؟

به گزارش مشرق، حامد شیری با اشاره به جلسه‌ای که بین  اعضای تیم نساجی با مالک این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه جلسه خوبی برگزار شد و مسئولین باشگاه صحبت‌هایی را با بازیکنان انجام دادند و از روز گذشته تمرینات‌مان را برای بازی با استقلال از سر گرفتیم.

وی افزود: جا دارد از طریق شما برای آقای رضا مهاجری آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم که مربی ما هر چه سریع‌تر به شرایط طبیعی جسمانی برگردد.

بیشتر بخوانید:

بحران در اردوی حریف استقلال

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجری روی نیمکت نساجی مقابل استقلال می‌نشیند یا خیر، گفت: تصور من این است شرایط آقای مهاجری به شکلی است که پزشکان صلاح نمی‌دانند او روی نیمکت بنشیند. البته همه چیز بستگی به نظر خودش دارد اما من بعید می‌دانم، مهاجری نمی‌تواند مقابل استقلال روی نیمکت بنشیند.

شیری در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه وطنی گفت: فقط بازی ما با استقلال سخت نیست و با پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن و شهرخودرو نیز بازی داریم که 5 مسابقه بسیار سخت خواهد بود. تمام تلاش‌مان این است که بهترین نتایج را بگیریم، چون در هفته‌های اخیر بردی نداشتیم ولی حالا انگیزه بسیار زیادی داریم تا مقابل استقلال به مسابقات برگردیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه در ورزشگاه وطنی مقابل تماشاگران نساجی گفت:‌اگر بازی در آخر هفته برگزار می‌شد خیلی بهتر بود ولی مطمئن هستم تماشاگران نساجی ما را تنها نگذاشته و روز سختی را برای حریف رقم خواهیم زد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیام بالاخره به تیم ملی سنگال رسید

د نوامبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، مامه بابا تیام ستاره سنگالی سابق استقلال سرانجام به تیم ملی سنگال دعوت شد تا شانس حضور در کنار مهاجمانی همچون سادیو مانه از لیورپول و امبایه نیانگ از تورینو به عنوان یکی از عناصر تهاجمی فینالیست جام ملت های آفریقا در مقدماتی جام جهانی را...