این شما و این هم مستر وعده/ فتحی: خطری در قضیه پروپیچ استقلال را تهدید نمی کند؛ مشکلات مالی را فردا حل می کنم!

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه ترین وعده های ترسناک خود به هواداران این باشگاه  قول داد مشکلی در قضیه پروپیچ استقلال را تهدید نمی کند! 

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه ورزش و مردم به سوالات متعددی پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* تهدیدهای استراماچونی دیگر تکراری شده است!

این حرف‌ که استراماچونی تهدید به کناره گیری کرده دیگر تکراری است. مشکلات اقتصادی که وجود دارد دامن‌گیر ورزش کشور شده و مختص استقلال هم نیست، اما به همت هیئت مدیره و باشگاه از فردا مشکلات مالی بچه‌ها حل می‌شود و درصد قابل توجهی از قرارداد آنها پرداخت خواهد شد. امیدواریم استقلال را روز به روز بهتر از این ببینیم. همان‌طور که گفتم ان‌شاءالله فردا یا پس فردا شارژ مالی تیم آغاز خواهد شد.

* اعتراض به مدیریت من یک جریان برنامه ریزی شده است

اعتراض عده ای محدود! به بنده از دید هواداران واقعی باشگاه مخفی نخواهد بود. این یک جریان است. وقتی نتایج مطلوبی به دست می‌آید و باشگاه این‌قدر زحمت می‌کشد، ولی بازهم این شعارها سر داده می‌شود، مشخص است که یک جریان است. با این حال امیدواریم با نتایجی که استقلال می‌گیرد شاهد روزهای خوبی باشیم.

*  برای حل مشکل پروپیچ با فیفا لابی کردم!

چند ماه پیش کار پرداخت طلب پروپیچ با یک لابی بسیار گسترده و با حضور بنده و علی خطیر، معاون ورزشی وقت باشگاه در سوئیس صورت گرفت. این کار برای اولین بار در دهه گذشته در فوتبال کشور انجام شد. کار بسیار بزرگی بود و فیفا پذیرفت، دو بار نامه زد و تأکید کرد این پول در بانک موجود است و مشکل موجود توسط واحد مالی فیفا در حال حل شدن است.

* پرونده جانواریو هم از طریق فیفا حل خواهد شد

با پیگیری که ما انجام دادیم، یک مسیر جدید باز کردیم برای سایر پرونده‌های باشگاه. به طور مثال برای پرونده جانواریو که آن هم از دوران گذشته به ما به ارث رسیده. فیفا در حال پذیرفتن است که از محل سپرده باشگاه این بدهی را پرداخت کند که این هم خبر خوبی است، ولی نمی‌دانم چرا همان جریانی که روی سکوهاست هر روز به این موضوعات دامن می‌زنند و با وکیل پروپیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند، اما بازهم اعلام می‌کنم طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپیچ بسته شده است و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

* روزهای خوبی در انتظار استقلال است

از تمام هواداران فهیم استقلال درخواست می‌کنیم تیم را تشویق و حمایت کنند. قطعاً روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته و عادت به یک حرکت خطرناک +عکس

ش نوامبر 16 , 2019
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته برای گرفتن توپ از حریف یک عادت خطرناک دارد، او پایش را بیش از حد بالا می آورد تا بتواند توپ را از حریف بگیرد.در بازی با تراکتورسازی پای دیاباته به گردن رشید مظاهری برخورد کرد و اگر داور صحنه را درست می دید شاید او را با ...