خبر خوش فتحی برای استقلالی ها

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره‌ پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گفت: مشکلات ورزش تنها مختص به استقلال نیست و در همه حوزه‌ها این مشکلات وجود دارد اما به لطف همه اعضای باشگاه استقلال مشکلات مالی حل خواهد شد و درصد قابل توجهی از قراردادهای بازیکنان پرداخت خواهد شد. به امید خدا فردا و پس‌فردا بازیکنان شارژ مالی خواهند شد.

وی درباره شعارهایی که علیه او در سکوها داده می‌شود، خاطر نشان کرد: این مساله از دید هواداران واقعی باشگاه نیست و این بحث از یک جریان به خاص نشأت می‌گیرد که با نتایج خوبی که استقلال در روزهای آینده خواهد گرفت حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هم به تیم ملی ظلم شد هم به استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپئیچ اظهار کرد: در چند ماه گذشته و با پیگیری‌هایی که با حضور آقای خطیر انجام شد برای اولین بار توسط فیفا، تعهد پرداخت پول پروپئیچ انجام پذیرفت و ما مشکلی بابت این مساله نداریم. این مساله بابی را باز کرد که ما بتوانیم مشکلی که در قرارداد رابسون جانواریو بود را تقریبا حل کنیم و فیفا در حال بررسی است که این مشکل را رفع کند.

فتحی ادامه داد: در چند وقت گذشته جریان‌های خاصی با وکیل پروپئیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند اما طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپئیچ بسته شده و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: من از هواداران می‌خواهم که تیم را در ادامه مسیر با تمام وجود تشویق کنند و نوید این را می‌دهم که روزهای خوبی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به عقب برگردیم به استقلال نمی‌روم

ج نوامبر 15 , 2019
به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در خصوص شرایط فوتبال و مسائل مدیریتی در آن به صحبت پرداخت و حرف‌هایی به زبان آورد که می‌تواند جالب باشد. این مصاحبه را می‌خوانید:   *شما سابقه مدیریت باشگاه استقلال را دارید. امکان دارد دوباره مدیریت این باش...