واکنش محمد نوری فر به رفتار تلویزیون/ حق مسلم باشگاه ها را بدهید تا مشکل مالی نداشته باشیم

محمد نوری فر

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در خصوص برخی مطالب مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

     

  به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به بیان نکاتی درباره رفتار تلویزیون پرداخت که به شرح زیر است:

برای مصاحبه با مدیرعامل و یا هر عضو دیگری از باشگاه استقلال باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام بدهید. اینکه نیمه شب تصمیم به مصاحبه با مدیریت یک باشگاه می‌گیرید و فوری و با زور انتقاد هم می‌خواهید این تماس برقرار شود، عادت غیرحرفه‌ای و توقع بی‌جایی است.

پرداخت حقوق کارمندان صدا و سیما، کارگران، معلمان، خبرنگاران و بسیاری از زحمتکشان این سرزمین به تعویق افتاده و اعضای باشگاه استقلال هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما سوال مهم‌تر این است: تلویزیونی که حق مسلم باشگاهها را پرداخت نمی‌کند، چطور به خود اجازه می‌دهد که به خاطر بی‌پولی، باشگاه‌ها را به چالش بکشد؟ شما که حق بدیهی فوتبال را نمی‌دهید، حق ندارید منتقد وضعیتی بشوید که خودتان باعث و بانی‌اش هستید.

متلک و کنایه‌های مجری اضافه‌گوی برنامه سلام صبح به‌خیر شبکه سه درباره اظهار نظری که توسط باشگاه استقلال تکذیب شده، بازهم یک رفتار غیرحرفه‌ای از سوی این مجری است که انگار برای برخورد با او باید روش‌های دیگری را انتخاب کرد.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: با امکانات ۲۰ درصدی انتظار زیاد نداشته باشید

چ نوامبر 13 , 2019
به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک اظهار داشت: خوشحال هستم که این مراسم دعوت شدم و معتقدم این کنگره‌ها برای ورزش بسیار مهم است به خصوص در ایران که اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد.وی افزود: ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به...