آندره آ استراماچونی: اعتراض من به شرایط باشگاه منفی نیست؛ هنوز با فتحی صحبت نکردم!

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به فوتبالی‌ها منتقل کنیم به خصوص برای هواداران استقلال که میلیونی هستند.

 به گزارش استقلال نیوز، آندره‌آ استراماچونی در حاشیه همایش فوتبال کلینیک در گفتگو با خبرنگاران، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* صحبت اول؟

خوشحال هستم که این مراسم دعوت شدم و معتقدم این کنگره‌ها برای ورزش بسیار مهم است به خصوص در ایران که اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد. ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به فوتبالی‌ها منتقل کنیم به خصوص برای هواداران استقلال که میلیونی هستند.

* آیا بعد از بازی با نفت آبادان با فتحی صحبت کرده است یا خیر؟

نه. من هنوز فرصت نکردم با فتحی صحبت کنم ولی قطعا به زودی با هم ملاقات می‌کنیم.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته بودند قرار است در این هفته، بخشی از مطالبات پرداخت شود؟

این یک موضوع کلی است چون ما استقلال هستیم و یکی از باشگاه‌های برتر آسیا با طرفداران میلیونی محسوب می‌شویم.باید توقعاتی که از ما می‌رود به اندازه امکانات و ساپورتی که می‌شود باشد. ما نمی‌توانیم انتظار 100 داشته باشیم وقتی ساپورت 20درصدی می شویم. هدف من این است که باشگاه به صورت کلی پیشرفت کند. اعتراض من منفی نیست، اعتراض من مثبت است برای بهتر شدن باشگاه. من فکر می‌کنم هر کسی استقلال را دوست دارد اینگونه فکر می‌کند.

* بهترین لژیونر ایتالیا؟

از این موضوع خوشحالم، من از مدرسه مربیان ایتالیا آمدم و خیلی خوشحال هستم. می‌دانم فوتبال در ایران پرطرفدار است، این کشور بازیکنان خوبی دارد ولی تبلیغات خوبی در مورد آنها در دنیا نشده است، امیدوارم که بتوانم بازیکنان را خوب به دنیا معرفی کنم.

* سفر به شیراز؟

ایران تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری‌های جهان بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می‌کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن استفاده کنید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

آندره آ استراماچونی: تعریف های پروین روی ما تاثیری نمی گذارد؛ در خط حمله کمبود بازیکن داریم

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میرشاد ماجدی: در مورد خوب و بد بودن استراماچونی حرفی نزدم؛ فتحی نقل قول مطرح شده را تکذیب کرد!

چ نوامبر 13 , 2019
عضو هیات مدیره استقلال گفت: یک هفته است که هیأت مدیره هر شب جلسه دارد و به دنبال درآمدهایی است که از قبل ایجاد کرده و پرداخت نشده است. به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه افتتاحیه کنگره فوتبال ک...