تمجید سرمربی سابق استقلال از تیم استراماچونی

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی اظهار داشت: عملکرد استقلال در بازی‌های اخیر ستودنی است. استقلال توانست تیم خوب تراکتور را در تبریز با چهار گل شکست دهد و بعد برد پرگل دیگری مقابل صنعت نفت آبادان به دست آورد که نشان ازقدرت تهاجمی آبی‌پوشان تهرانی است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی به شناخت خوبی از استقلال رسیده و توانسته تا حدود زیادی اندیشه‌های تاکتیکی‌اش را در این تیم اجرایی کند.

مظلومی تصریح کرد: به طور حتم استقلال با ادامه این روند مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم خواهد بود و امیدوارم چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

جذب مهاجم جدید استقلال با یک معامله برد-برد؟

وی تاکید کرد: استقلال بیشتر از هر چیز دیگری به آرامش، اتحاد و همدلی نیاز دارد و در این شرایط نباید حاشیه‌ای برای این تیم شکل بگیرد.

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان در خصوص دیدار تیم های ملی ایران و عراق گفت: بازی با عراق می تواند برای ایران و ویلموتس خاطره شکست تلخ مقابل بحرین را به فراموشی بسپارد و این توانایی در نزد ملی‌پوشان وجود دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه صبح استقلال/ شیخ، اسماعیلی و چشمی هم به تمرینات بازگشتند!

د نوامبر 11 , 2019
تمرین تیم فوتبال استقلال بدون حضور ملی پوشان در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.        به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز (دوشنبه 20 آبان 98) تیم فوتبال استقلالاز ساعت 11:00 بدون بازیکنان ملی پوش این تیم در زمی...