به حال این مدیریت باید گریست؛ استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی تمرین نکردند!

بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی از حضور در تمرین امروز امتناع کردند.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه قرار بود تمرینات استقلال از ساعت 16:00 امروز یعنی شنبه 18 آبان در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود اما بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند به دلیل مشکلات مالی تمرین نکنند و خواستار رسیدگی مدیران باشگاه به مطالبات خود شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه استقلال طی اطلاعیه خبر از وصول مطالبات خود از یکی از اسپانسرهای خود "همراه اول" داده بود.

در اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص وصول مطالباتش از همراه اول اینچنین آمده است:

باتوجه به مشکلات مالی فراوان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و طبق پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز جلسه‌ای در دفتر معاونت ورزش قهرمانی بین مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت و مدیران اپراتور همراه اول برگزار شد.

در این نشست محمدرضا داورزنی، معاون وزیر، امیرحسین فتحی و کامران منزوی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال) محمدحسن انصاری‌فرد و علی رغبتی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت همراه اول و معاونین ایشان حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر و پیرو حسن نیت شرکت همراه اول، مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به پرداخت مطالبات دو باشگاه اقدام لازم انجام شود.

مدیران استقلال

به گزارش استقلال نیوز، عصر امروز استراماچونی و کادر فنی اش در محل تمرین استقلال حاضر شدند ولی وریا غفوری به نمایندگی از بازیکنان با کادر فنی صحبت کرد و در نهایت بازیکنان تصمیم گرفتند محل تمرین را ترک کنند.

برخی از بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به مشکلات مالی از کاپیتان خود خواسته‌اند که ابتدا با مدیریت باشگاه پیرامون مشکلاتشان صحبت کند و سپس آنها در تمرینات شرکت کنند. قرار است غفوری در این زمینه با مدیران باشگاه تماس بگیرد و آنها را در جریان مشکلات بازیکنان قرار بدهد. ضمن اینکه روزبه چشمی و محمد دانشگر در بین بازیکنان برای انجام تمرین حضور نداشتند.

سپس بازیکن به رختکن رفتند و بعد از جلسه‌ای هم که در آنجا برگزار شد استقلالی‌ها محل تمرین را ترک کردند. این در شرایطی است که غفوری از فردا باید در تمرینات تیم ملی بزرگسالان شرکت کند و مشخص نیست تکلیف تمرینات آبی پوشان چه خواهد شد.

تعطیلی تمرین استقلال

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه با اینکه عده ای از پیشکسوتان دلسوز و هواداران استقلال بارها و بارها در روزها و هفته های اخیر از فتحی و دوستانش در هیات مدیره ابراز نارضایتی و انزجار کرده و می کنند، وزیر ورزش به دلایلی که استقلالی ها به خوبی متوجه آن هستند! از گمارده هایش در باشگاه بزرگ استقلال حمایت می کند.

امیرحسین فتحی که شاید با اختلاف ضعیف ترین و منفورترین مدیر استقلال از بدو تاسیس این باشگاه بوده است و با اتفاقاتی که باز هم در حال رخ دادن است منفورتر از قبل هم خواهد شد. او طی این مدت برای خوش خدمتی به رؤسایش در وزارتخانه انواع و اقسام کارشکنی ها را در حق مربی جوان و جنتلمن ایتالیایی، بازیکنان و هوادران استقلال انجام داد. از فروش ستاره ها و بزرگان تیم گرفته تا عدم جذب بازیکنان مورد نظر استراماچونی. او حتی در مهیای ابتدایی ترین ابزار برای موفقیت یک تیم فوتبال، یعنی زمین تمرین مناسب هم ناتوان بوده یا بهتر است بگوییم خود را به ناتوانی زده تا ترمز استقلال را اینگونه بکشد.

ولی تیمِ غرق در مشکلات مدیریتی استقلال که از نظر بازیکن هم زیر و رو شده بود پس از پشت سر گذاشتن هفته های سخت ابتدای لیگ و با ایمانی که هواداران به سرمربی جوان خود داشتند، حالا آنچنان عالی فوتبال بازی می کند که تحسین همگان را برانگیخته است. پس چه راهی بهتر از به حاشیه کشیدن و در تنگنا قرار دادن کادر فنی و بازیکنان از طریق عدم پرداخت دستمزد و حق الزحمه قراردادها!

ما و همکارانمان در خبرگزاری استقلال نیوز همصدا با پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه بزرگ استقلال، حامی سرمربی بادانش و جنتلمن خود بوده و خواستار تغییر ساختار مدیریتی که لازمه آن اخراج امیرحسین فتحی و دوستان و مشاوران پرسپولیسی اش از راس امور و استفاده از مدیرانی با قلب و روحی آبی هستیم و تا تحقق این خواسته سکوت نخواهیم کرد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وعده مدیران استقلال بعد از اعتصاب بازیکنان

ش نوامبر 9 , 2019
به گزارش مشرق، با وجود اینکه لیگ نوزدهم به نیم فصل خود نزدیک می شود بازیکنان استقلال هنوز مبلغی از قرارداد این فصل خود دریافت نکرده اند و در اعتراض به این موضوع آنها امروز حاضر به شرکت در تمرینات نشدند.  امروز بازیکنان استقلال در گفت و گو با ا...