میثم بائو: استقلال از نظر فنی تیم پر مهره است؛ استقلال این فصل قهرمان می‌شود

میثم بائو

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با این مهره های که دارد امسال مدعی قهرمانی هستند.

به گزارش استقلال نیوز، میثم بائوپیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان و شرایط این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال از نظر فنی تیم پر مهره است

استقلال ۷ بازی است که نتیجه می‌گیرد، اما من از همان اول فصل و پیش از کسب این نتایج خوب اخیر به این تیم خوش‌بین بودم. استقلال در این هفته‌ها هم از نظر فنی خوب است و هم از نظر بازیکن، تیم پرمهره‌ای است.

استقلال این فصل قهرمان می‌شود

بعضی از تیم‌های لیگ برتر اصلا بازیکن خلاق ندارند، اما استقلال ۴ یا ۵ بازیکن خلاق در زمین دارد. این بازیکنان در هر دقیقه‌ای از دیدارها، می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند. اگر حواشی اجازه بدهد، مدیران استقلال بتوانند درست مدیریت کنند و پرداختی‌ها به‌موقع انجام شود، استقلال این فصل قهرمان می‌شود.

* دیاباته بازیکن با کیفیت است

دیاباته در همان بازی اول فصل مقابل ماشین‌سازی مصدوم شد و نتوانست خود را نشان دهد، اما حالا که برگشته، مشخص است کیفیت خوبی دارد. او در کنار فیزیک و قدرت بدنی خوبی دارد، از تکنیک بالایی بهره می‌برد. دیاباته کاملا مفید بازی می‌کند و قائدی هم در کنار او تشکیل یک زوج عالی را داده‌ است.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: استراماچونی تیمی در حد قهرمانی آسیا ساخته است؛ باشگاه مشکلات مالی را سربع حل کند!

هفته دهم لیگ برتر/ نفت در جهنم آزادی سوخت؛ استقلالِ ورژن ایتالیایی، برزیل ایران را له کرد!

محمد نوری: خیلی از خریدهای استقلال در حد نام این تیم نیستند؛ استراماچونی مربی توانمندی است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطرناک‌ترین زوج خط حمله لیگ برتر

ج نوامبر 8 , 2019
به گزارش مشرق، در ادامه رقابتهای هفته دهم لیگ برتر، دربی خودرو سازان در تهران برگزار شد که در این بازی تیم سایپا با یک گل مغلوب میزبانش پیکان شد.   شاگردان فرکی که این هفته‌ها خوب نتیجه می‌گیرند، با تک گل فراز امامعلی بر شاگردان ابراهیم صادق...