دروازه بان صنعت نفت آبادان تبانی کرده بود؟

به گزارش مشرق، علی عیسی زاده درخصوص شائبه‌ انجام تبانی از سوی دروازه بان این در بازی با استقلال تهران و فراخوانده شدن ناصر سالاری به کمیته اخلاق، اظهارکرد: این که گفته می شود کمیته اخلاق او را فراخوانده است، اصلا درست نیست و نامه ای در این زمینه نیز به باشگاه ارسال نشده است. واقعا مطرح کردن بحث تبانی سالاری واقعا خیلی مضحک است.

بیشتر بخوانید:

این استقلالِ بی رحم/ آتش استراماچونی نفت را سوزاند +عکس، فیلم و جدول

وی بیان کرد: یقینا این شایعه سازی ها کار یک عده خاص است که هدف شان ضربه زدن به فوتبال ایران است.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به بازی شب گذشته یوونتوس و لوکوموتیو مسکو، گفت: گلی که در این دیدار لوکوموتیو مسکو دریافت کرد، مشابه گلی بود که ناصر سالاری در بازی با استقلال تهران دریافت کرد. به هر حال این ها اتفاقات فوتبال هستند و نمی شود گفت که عمدی در کار بوده است.

وی بیان کرد: کسانی که می گویند سالاری در بازی با استقلال تهران تبانی کرده است، افرادی هستند که هیچ شناختی از این دروازه بان ندارند. سالاری بسیار با تعصب، با شخصیت، باشرف و انسانی وارسته و دوست داشتنی است. واقعا درست نیست که با این جوسازی ها او را از نظر روحی روانی، تضعیف و زیر سوال بب ند. اگر ذره ای به او شک داشتیم، یقینا برای دومین بار با او همکاری نمی کردیم. به او اطمینان کامل داریم.

عیسی زاده با بیان این که موضوع تبانی را قویا رد می کنم، گفت: این شکست یک اتقاق فوتبالی بود. بد باختیم و تلاش می کنیم که در دیدارهای آینده جبران کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: استقلال فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند؛ تیم از این شرایط دور شود، هواداران از چشم مدیریت خواهند دید

پ نوامبر 7 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی خودش را اثبات کرده است، بنابراین از پیش هر اتفاق بدی پیرامون تیم رخ دهد هواداران از چشم مدیریت می‌بینند. به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره ب...