هفته دهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نفت آبادان؛ مدیران باشگاه فقط با روح ما بازی می کنند!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان گفتند: ما برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد ولی مسئولین باشگاه فقط به ما وعده دروغ می دهند

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان از هفته دهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 * وریا غفوری

یاد پیشکسوتانی که حضور ندراند گرامی می داریم، منصور پورحیدری و دانایی فر همیشه در قلب ما هستند.

خوشحالم که استقلال به جایگاهی رسیده که اینقدر زیبا بازی می‌کند.با سرمربی ای که تلاش می‌کند تا تیمش زیبا بازی کند. بازیکنان 200 درصد پشت سرمربی هستند. شرایط تیم را همه دیده اند. بدقولی هایی که شده است این احساس به ما دست داده است که ما را بازی می دهند. حس بدی به ما دست داده است زیرا چک ها پاس نشده است.

متاسفانه دچار فقر مدیر در فوتبال هستیم امیدواریم فکرهایی برای حل این مشکلات شود و مشکلات کم‌تر شود. وقتی پیروزی تیمی مانند استقلال می‌تواند قلب میلیون‌ها هوادار را شاد کند چرا چنین رفتارهایی انجام می‌شود.

* محمد نوری‌فر

امروز به مناسبت سومین سال درگذشت منصور پورحیدری، پدر باشگاه استقلال مراسم تقدیری از خانواده وی برگزار شد. سوال من این است که تا چه زمانی باید مراسم‌های تقدیر اینگونه برگزار شود؟

من به نحوی برنامه‌ریزی کرده بودم که فقط زرینچه و استراماچونی در کنار فرزند پورحیدری بایستند و از وی تجلیل کنند. ما در این بازی میزبان بودیم و خودمان باید انتخاب کنیم که چه نفراتی مراسم مدنظرمان را برگزار کنند.

برای همه دوستانی که در کنار زمین زحمت می‌کشند احترام قائل هستم، اما این داستان بالاخره باید تمام شود.

آدم‌های اضافی باید حذف شوند. من خودم تلاش می‌کنم در هیچ کدام از مراسم‌ها و عکس‌ها حضور نداشته باشم و نمی‌دانم برخی‌ها چه اصراری دارند تا در تمام اتفاقات حضور داشته

* علی پورحیدری

امروز این دیدار با سومین سالگرد درگذشت پدرم مصادف شد. باشگاه استقلال امروز برای این دیدار ما را دعوت کرد که دیدن این بازی در کنار مردم باعث افتخار بود که با پیروزی خوب استقلال هم همراه شد.

مرحوم پورحیدری واقعاً عاشق استقلال بود که نیازی به گفتن ندارد مطمئناً روحش از این پیروزی شاد شده است.

به نظرم استراماچونی مربی با دانش و خوبی است و عملکرد قابل قبولی داشته است. درست از ابتدای حضورش نتایج قابل قبولی نگرفت که به دلیل عدم شناختش از فوتبال ایران بود اما نشان داده است که از زمانی که با این فوتبال آشنا شده است چقدر بزرگ است. فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای تیم فوتبال استقلال باشد.

متأسفانه دریافت طلب پدرم از باشگاه استقلال به جایی نرسیده است تا جایی که متوجه شدیم این موضوع در اختیار باشگاه نیست و سازمان بازرسی کل کشور از این قرارداد ایراد گرفته است اما این ایراد هم از سوی باشگاه استقلال بوده است که قرارداد را امضا کرده و در سازمان لیگ به ثبت رسانده است که باعث شده پدرم به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند اگر هم تخلفی بوده از سوی مسئولان باشگاه استقلال بوده است.

امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود. امروز با فتحی صحبت کردم و امیدوارم هفته آینده هم برای این مشکل جلسه‌ای داشته باشیم. ایراد سازمان بازرسی این است چون مرحوم پورحیدری عضو هیأت مدیره هم بوده است نمی‌توانسته به عنوان سرپرست قرارداد ببندد و به نوعی دو شغله محسوب می‌شود. در حالیکه پدر من از هیأت مدیره حقوقی دریافت نمی‌کرده است و موضوع دوشغله زمانی قابل قبول است که هر دو بخش دریافتی داشته باشد و تنها دریافتی پدرم به خاطر قراردادی بوده است که به عنوان سرپرست داشته است.

فکر می‌کنم اگر فیفا به این موضوع ورود کند دیگر سازمان بازرسی نمی‌شناسد البته این موضوعی درون‌خانوادگی است و اگر پای ارگان‌های دیگر از این موضوع خارج شود مسئله حل می‌شود.

متأسفانه باعث دلخوری و ناراحتی شده است یکی از مسئولین سابق باشگاه که خیلی به ما نزدیک و پیگیر موضوع بود حالا دیگر جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهد اما فتحی لطف کرد در این خصوص با همدیگر صحبت کردیم.

آخرین قرارداد مرحوم پورحیدری 200 میلیون تومان بود و حتی باشگاه استقلال این قرارداد را از سیستم خود خارج کرده است اما در سازمان لیگ به ثبت رسیده و نسخه آن را داریم که ظاهراً به دلیل ایراد سازمان بازرسی بوده است. مبلغی هم به خاطر اختلاف حساب ما و باشگاه است که امیدواریم این مشکل هم حل شود.

در حال بروزرسانی...

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

 هفته دهم لیگ برتر/ نفت در جهنم آزادی سوخت؛ استقلالِ ورژن ایتالیایی، برزیل ایران را له کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته چهارم لیگ برتر/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان: استقلال فصل قبل فقط دفاع می کرد!

د دسامبر 3 , 2001
سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی خیلی سختی بود ولی سخت ترین حریف ما امروز، گرمای 40 درجه بود. به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس ا...