اسکوچیچ: ۱۵ روز پیش می‌خواستم بروم

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا مقابل تیمی قوی و باسابقه بازی خواهیم داشت. استقلال بعد از شروع بد در ابتدای لیگ، اکنون در شرایط خوبی قرار گرفته است. ما نیز با شرایط سختی روبه‌رو هستیم، اما خوب بازی کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در کنار مشکلات مالی که با آن روبه‌رو هستیم بازیکنانی چون مهدی حنفی، عیسی آل‌کثیر و مهدی مؤمنی مصدوم هستند و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم، اما من عادت دارم که با مشکلات باشگاه و مصدومان کنار بیایم. ما به استقلال احترام می‌گذاریم، اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای شکست استقلال دارد یا نه، گفت: قطعاً برنامه خواهیم داشت. شما فکر می‌کنید من مربی آماتوری هستم؟ ما استقلال را آنالیز کرده‌ایم. این تیم الان خیلی خوب بازی می‌کند و بازی‌هایش را می‌برد و بازیکنانش اعتمادبه‌نفس بالایی به دست آورده‌اند، اما ما نیز آنقدر بد نیستیم.

اسکوچیچ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بازیکنان مدعی هستند از نیم‌فصل دوم سال گذشته دریافتی نداشته‌اند و آیا خود او نیز چنین شرایطی دارد، گفت: بازیکنان این فصل هیچ دریافتی نداشته‌اند توقع و انتظار می‌رود که برخی مسئولان شهر کمک کنند تا بازیکنان انگیزه بیشتری داشته باشند. ما الان شرایط مناسبی نداریم، اما سعی می‌کنیم آنها را برای بازی‌ها کنار بگذاریم. از مسئولان توقع داریم که کمک حال ما باشند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: ما تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم/ لیگ ایران خیلی سخت است

وی ادامه داد: در فوتبال ایران تمام تیم‌ها از جایی کمک می‌گیرند. ما از حق پخش نمی‌توانیم پولی بگیریم، بحث بلیت‌فروشی نیز خیلی چشم‌گیر نیست و اسپانسرها خیلی قابل توجه نبوده‌اند. ضمن اینکه پول‌هایی که باشگاه دریافت می‌کند که به‌عنوان کمک محسوب می‌شود باشگاه نمی‌تواند آنها را برگرداند. به نظرم ما هم می‌توانیم مثل بقیه تیم‌ها از جایی دیگر کمک بگیریم. شرایط در اروپا متفاوت است، چرا که بخش خصوصی پای کار بوده و می‌توانند از جایی دیگر پول قرض بگیرند. سؤال من این است که کدام تیم در ایران توانسته منابع مالی خودش را داشته باشد و برای خودش خرج کند؟ من در این زمینه در دانشگاه درس خوانده‌ام و می‌توانم ساعت‌ها توضیح دهم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به طرح این موضوع که واضح پاسخ نداده که آیا خودش دریافتی داشته است یا نه، تصریح کرد: بله، من دریافتی داشته‌ام چون ۱۵ روز پیش می‌خواستم بروم. هر چند نیاز به پول نداشتم، اما مربیگری اینطور نیست که پول نگیرید و کار کنید. این مسئله خوشحال‌کننده نخواهد بود. من در دو تیم قبلی‌ام در ایران تجربه داشتم که نتوانستم پول بگیرم. با وجود اینکه فدارسیون فوتبال رأی قطعی برای پرداخت مطالباتم از ملوان داده بود، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. نمی‌خواستم به فیفا شکایت کنم و به فدراسیون فوتبال ایران مراجعه و آنجا شکایت کردم. کمیته انضباطی هم حق را به من داد اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

در ادامه خبرنگاری موضوعی عجیب مطرح کرد و به اسکوچیچ گفت که «شما به پول نیاز نداشتید و می‌توانستید پول‌تان را به بازیکنان بدهید.»، سرمربی صنعت نفت در پاسخ گفت: من ایران و صنعت نفت را دوست دارم، اما خانواده‌ام را بیشتر دوست دارم. من نمی‌خواستم برای سومین بار اتفاق پول نگرفتنم تکرار شود در تیم‌های ملوان انزلی و خونه به خونه بابل چنین اتفاقی برای من افتاده بود من اینجا آمده‌ام که لذت ببرم و در جایی که هستم کار کنم و پول بگیریم شما می‌توانید مفتی برای جایی کار کنید؟

پس از پایان نشست خبری اسکوچیچ رو به آن خبرنگار کرد و گفت شما در جایی که کار می‌کنید مفتی کار می‌کنید؟ من سه بچه دارم که آخرین آنها یک سال و نیمه است. من برای خانواده‌ام کار می‌کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ انتقاد مجری از اتفاقات ورزشگاه تبریز

د نوامبر 4 , 2019
فیلم/ انتقاد مجری از اتفاقات ورزشگاه تبریز - مشرق نیوز ...