پیمان صاحب جمعی: استقلال مواظب انگیزه تیم صنعت نفت باشد؛ خوابیدن در باد بازی با تراکتور برای استقلال سم است

پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها اصلا نباید در باد پیروزی برابر تراکتور بخوابند که این مسئله برای این تیم سم است.  

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی، آخرین وضعیت این تیم و ...،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است

بالارفتن توقع از استقلال شمشیر دو لبه است؛ هم می‌تواند کار تیم را سخت کند و هم می‌تواند منجر به افزایش انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس شود.

* صنعت نفت تیم خوبی نشان داده است

نتایج تیم صنعت نفت و جایگاه این تیم در جدول رده بندی نشان می‌دهد آنها فصل خوبی را سپری می‌کنند. ضمن این که من چند بازی این تیم را دیدم و مشخص است آنها اتفاقی و شانسی در این جایگاه در جدول نیستند.

* خوابیدن در باد بازی تراکتور برای استقلال سم است 

سرمربی استقلال دست روی نکته درستی گذاشته است و آن این است که بازی با صنعت نفت می‌تواند از دیدار با تراکتور هم مشکل تر باشد و پیروزی پر گل بر تراکتور هیچ تضمینی برای پیروزی پر گل دیگری برابر صنعت نفت نیست و به قول معروف خوابیدن در بازی بازی های گذشته برای استقلال سم است.البته این بدان منزله نیست که پیروزی در این بازی دور از دسترس آبی پوشان باشد. بلکه من می‌گویم خوابیدن در باد پیروزی های قبلی به خصوص پیروزی بر تراکتور و دست کم گرفتن این حریف می‌تواند کار دست تیم بدهد.

* استقلالی‌ها باید بازی به بازی فکر کنند

استقلالی‌ها باید بازی به بازی فکر کنند و بعد از هر پیروزی آن را فراموش کرده و تمرکزشان را روی بازی بعدی بگذارند. این می‌تواند رمز موفقیت این تیم در بازیهای آینده باشد.حالا که آبی پوشان با زحمت جایگاهشان در جدول را سر و سامان داده و به صدر جدول نزدیک شدند، باید قدر این موقعیت را بدانند و با هر زحمتی شده این روند مثبت را تا رسیدن به صدر جدول ادامه دهند.

 اخبار استقلال تهران


 مطالب مرتبط:

پیمان صاحب جمعی: تمرکز استقلال روی نفت باشد نه پرسپولیس؛ بازگشت چشمی به آبی پوشان کمک می کند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ نکته از بازی جذاب تراکتور و استقلال

د نوامبر 4 , 2019
به گزارش مشرق،‌ دیدنی‌ترین و تماشایی‌ترین بازی لیگ نوزدهم در حالی در تبریز انجام شد که کمتر کسی فکر می‌کرد این بازی تا این اندازه جذاب و مهیج از کار دربیاید و در آن ۶ گل رد و بدل شود، اما این اتفاق افتاد تا تماشاگران هر دو تیم از یک بازی زیبا و مهیج لب...