توصیه مهم یک پیشکسوت به استقلالی‌ها

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در مورد شرایط تیم استقلال و بازی این تیم با صنعت نفت آبادان در روز سه‌شنبه گفت:‌ به نظرم استقلال شرایط خوبی دارد فوتبال را خیلی خوب و هدفمند بازی می‌کند. در بازی با تراکتورسازی دیدیم که استقلال چه توانایی بالایی دارد آن هم در شرایطی که دست استراماچونی تا حدودی از نظر بازیکن بسته است. با این حال استقلال با سیستمی ستودنی بازی می‌کند.

وی افزود: نتایج استقلال بسیار خوب بوده فقط شروع فصل آبی‌پوشان نتوانستند خوب نتیجه بگیرند که آن هم چند دلیل داشت اولین دلیلش تغییرات زیاد در استقلال بود. دومین دلیلش هم این بود سرمربی تازه به این تیم ملحق شده بود و برای القای تفکراتش به بازیکنان به زمان نیاز داشت همان زمان هم که استقلال خوب هم نتیجه نمی‌گرفت من از سبک و نوع بازی استقلال تمجید می‌کردم و دیدید که روند رو به رشد استقلال نتیجه داد و اکنون نویدبخش روزهای خوب برای آبی‌پوشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هشدار جدی به استقلال بعد از بردن تراکتور

نامجومطلق با اشاره به پیروزی مقابل تراکتور تبریز گفت: استقلال مقابل تراکتور هدفمند بازی کرد. هر چند از نظر بازیکن و مهره تراکتور تیم برتر بود حتی ذخیره‌های تراکتورسازی هم در سطح یک تیم مدعی قهرمانی هستند. تعویض‌های دنیزلی را ببینید ساسان انصاری و مسعود شجاعی به میدان آمدند ضمن اینکه اشکان دژاگه هم نیمکت‌نشین بود اما استقلال از نظر مهره روی نیمکت در مضیقه بود ولی سبک و روشی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته بسیار خوب است. اما تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ شود باید نیمکت قدرتمندی هم داشته باشد. 

این پیشکسوت استقلال تصریح کرد:‌ استراماچونی یک مربی خوب و با دانش است که به استقلال است که مدیران باشگاه باید با جذب 2-3 بازیکن با کیفیت بالا به سرمربی ایتالیایی کمک کنند زیرا استقلال باید در سه جام لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی مبارزه کند و برای مدعی قهرمانی باید بازیکنان ذخیره با کیفیتی هم داشت.

وی با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: استقلال بازی سختی مقابل این تیم دارد برای استقلال هر بازی حکم فینال را دارد و آنها نباید به هیچ عنوان صنعت نفت را دست کم بگیرند. نفت آبادان یک تیم متحول شده است. مهاجمان سریع و خط هافبک توانمندی دارد. توپ را هم به خوبی در میدان به گردش می‌آورد. استقلال نباید این تیم را دست کم بگیرد. آبی‌پوشان نباید در باد پیروزی مقابل تراکتورسازی بخوابند و دچار غرور کاذب شوند. هر بازی سختی و مشکلات خودش را دارد.

نامجومطلق افزود: بازی استقلال و صنعت نفت آبادان یکی از بازی‌های جذاب نیم فصل اول خواهد بود زیرا هر دو تیم روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و فوتبال زیبا و جذابی را به نمایش خواهند گذاشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیمان صاحب جمعی: استقلال مواظب انگیزه تیم صنعت نفت باشد؛ خوابیدن در باد بازی با تراکتور برای استقلال سم است

د نوامبر 4 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها اصلا نباید در باد پیروزی برابر تراکتور بخوابند که این مسئله برای این تیم سم است.          به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با&nbsp...