رضا نعلچگر: استقلال از هر نظر بهترین تیم ایران است؛ در قلب دفاع استقلال هنوز مشکل وجود دارد 

رضا نعلچگر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امروز می‌توان به جرات گفت استقلال از هر نظر که حساب کنید بهترین تیم ایران است.

به گزارش استقلال نیوز، رضا نعلچگر پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال در این فصل و پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* شروع بد استقلال در اول فصل طبیعی بود

همانطور که همه دیدند، استقلال فصل را خوب شروع نکرد که این هم دلایل خاص خودش را داشت. ابتدای فصل تعداد زیادی بازیکن جدید به تیم آمدند و مربی هم تغییر کرده بود و مسلم بود زمان می‌برد تا هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید با هم، بازیکنان جدید و قدیم و همه بازیکنان با کادر فنی ایجاد شود.

 * استقلال از هر نظر بهترین تیم ایران است

هرچه از فصل گذشت استقلال بهتر شد و بازی به بازی نتیجه تفکرات سرمربی دیده شد تا امروز که می‌توان به جرات گفت استقلال از هر نظر که حساب کنید بهترین تیم ایران است.

* در قلب دفاع استقلال هنوز مشکل وجود دارد 

البته هنوز در قلب خط دفاعی مشکلاتی وجود دارد، اما از آنجایی که ساختار دفاعی تیم خوب عمل می‌کند این نقاط ضعف پوشش داده می‌شود و زیاد به چشم نمی‌آید.

 * دیاباته مقابل تراکتورسازی ستاره میدان بود

تکلیف دیاباته که کاملا مشخص است و او با ۳ گل ستاره این بازی بود. اما بعد از دیاباته به نظر من علی کریمی، فرشید اسماعیلی و حسین حسینی بهترین عملکرد را داشتند.

 * فرشد اسماعیلی جوان بازیکن با تجربه استقلال است

به طور کلی اسماعیلی فصل خوبی را پشت سر می‌گذراند. او در عین جوانی حالا یکی از باتجربه‌های استقلال است و یکی از بازیکنانی است که سرمربی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 * استقلال هنوز بازی های سختی پیش رو دارد

این تیم بازیهای دشواری تا پایان نیم فصل پیش رو دارد و باید با ریکاوری های خوب و تمرکزهای ذهنی روی هر بازی خاص، به فکر امتیاز اندوزی های بیشتر باشند تا شانس شان برای قهرمانی در این فصل افزایش یابد.

اخبار رسمی استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ عبور از 1000 با چوبله های تبریزی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عارف غلامی: بهترین تصمیم فوتبالی‌ام پیوستن به استقلال بود؛ استراماچونی به من می‌گوید کاناوارو!

ی نوامبر 3 , 2019
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدای فصل فشار زیادی را تحمل کردیم اما خوشحالم که پیشکسوتان تیم رقیب از سبک بازی استقلال تعریف می‌کنند و این نشان‌دهنده بزرگی و سربلندی استقلال است.                 &nbsp...