مهدی امیرآبادی: رمز موفقیت استقلال دوندگی و جنگندگی است؛ پیروزی مقابل تراکتورسازی را فراموش کنیم 

مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استراماچونی به دلیل دوندگی و جنگندگی که دارند به یکی از تیم های پرقدرت لیگ برتر تبدیل شده اند.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی و شرایط استقلال در ادامه فصل، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* رمز موفقیت استقلال دوندگی و جنگندگی است

انصافا استقلال مقابل تراکتور عالی کار کرد و من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست جلوی این تیم را بگیرد.رمز موفقیت استقلال در بازی با تراکتور دوندگی و جنگندگی بود و تمامی 11 بازیکن تمام تلاششان را کردند که تیم برنده شود. این یکی از فاکتورهای اصلی آبی‌پوشان بود و من معتقدم بردی که در تبریز به دست آمد 6 امتیاز داشت.

* بازی با تراکتور سکوی پرتاب استقلال شد

استقلال طی هفته‌های اخیر فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و بازی با تراکتور سکوی پرتاب تیم شد. اگر یادتان باشد ابتدای فصل گفتم؛ اگر بازیکنان این تیم بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و اعتماد به نفسشان را پیدا کنند می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند.

* نیمکت تراکتور خودش یک تیم ملی است!

من وقتی سیستم تراکتور را دیدم تعجب کردم. انصافا روی نیمکت تراکتور یک تیم ملی بود و آنها مهره‌های زیادی داشتند، ولی اعتماد به نفس بازیکنان مقابل 70 هزار تماشاگر حریف و آنالیز خوب استراماچونی باعث شد تا تیم برنده شود.

* دیاباته قابلیت هایش را نشان داد

دیاباته تا این هفته‌ها گل نزده بود ولی در بازی با تراکتور قابلیت‌هایش را نشان داد. او بازیکنی است که سرمربی اعتقاد خاصی به وی داشت ولی من معتقد هستم اگر او به شرایط بدنی بهتر برسد، می‌تواند در استقلال به یک مهره بدون جانشین تبدیل شود.

* پیروزی مقابل تراکتورسازی را فراموش کنیم 

برد در تبریز شیرین است آن هم با 4 گل، ولی بازیکنان باید این پیروزی را فراموش کنند. آنها بدانند در باد برد خوابیدن غرور می‌آورد و بهتر است استقلالی‌ها از فردا به فکر بازی بعد باشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ عبور از 1000 با چوبله های تبریزی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل موفقیت تیم استراماچونی

ش نوامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتور و برتری آبی‌پوشان در تبریز اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما بازی را بردیم و خوب هم بردیم، اما به اعتقاد من این بهترین بازی لیگ تا...