دنیزلی: تراکتور با پرسپولیس و استقلال فرق دارد

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی که شب گذشته  در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان مقابل استقلال 4 بر 2 در خانه شکست خورد، با سایت اروپایی یورو اسپورت  مصاحبه مفصلی انجام داده است.

او در این گفت‌وگو در ارتباط با تراکتور، تیم تبریزی و کنونی‌اش همینطور وضعیت فوتبال ترکیه صحبت کرد.

دنیزلی که تیمش یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر ایران است، در مورد تراکتوری‌ها عنوان کرد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که در تیم ملی فوتبال ایران صاحب بیشترین بازیکنان است.احتمالا از این جهت تیم شماره یک باشیم.6 بازیکن داریم که برای تیم‌های ملی ایران کار می‌کنند.از این منظر مسئولیت‌مان متفاوت و تقریبا سخت است.

بیشتر بخوانید:

عامل برد استقلال در تبریز چه بود؟

سرمربی 69 ساله افزود:فوتبال ورزشی است که باید گام به گام در آن پیش رفت و حریفان را شکست داد.من هیچوقت حرفی خاص و منفی در مورد داوران در طول زندگی‌ام نزده‌ام.اما گاهی برخی سوت‌ها روی جریان لیگ تاثیرگذارد.کسی هستم که در ترکیه در 3 تیم بزرگ کارکرده‌ام.من برای باشگاه‌های که هوادار 20 تا 25 میلیون نفری داشته‌اند، کار کرده‌ام.از این منظر تراکتور تیمی است که جلوتر از بقیه تیم‌هایم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه وضعیت فوتبال را در کشورمان چنین توصیف کرد:ایران کشوری فوتبالی است.در پرسپولیس کار کرده‌ام که تیمی با 20 میلیون هوادار است،این تیم مثل استقلال است اما تراکتور متفاوت با این هاست.این تیم یک شهر نیست،وضعیتی کاملا متفاوت دارد.البته وقتی به فوتبال از منظر یک دسته و گروه نگاه شود،به نظر اشتباه خواهد بود.در این مورد چیزی نمی توانم بگویم چون اتفاقات قبلی را نمی‌شناسم.

در ادامه این مصاحبه وقتی دنیزلی در مورد شرایط فوتبال در کشورش صحبت کرد، به این موضوع اشاره کرد که حتی همین حالا نیز با پیشنهاداتی از زادگاهش روبه‌رو است.

او عنوان کرد:در زمانی که در ایران حضور داشته‌ام، با 3 پیشنهاد جدی از ترکیه مواجه شدم. سال‌هاست که در فوتبال هستم.البته وضعیت عمومی فوتبال ترکیه چیزی نیست که مرا راضی کند.

دنیزلی همچنین در مورد فلسفه فوتبالش نیز عنوان کرد: نباید باخت، این فلسفه من است.می ‌گویم وقتی دست از کار بکشی، می‌بازی اما در کل زندگی‌ام، هیچگاه دست از کار نکشیده‌ام.هرچند باخت‌های زیادی داشته ام اما هیچگاه دست از کار برنداشته‌ام.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فدراسیون به اتفاقات تلخ یادگار امام تبریز واکنش نشان می‌دهد؟

ش نوامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، تراکتور و استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یکی از زیباترین دیدارهای لیگ را تا به اینجای فصل رقم زدند. این زیبایی البته فقط مختص مستطیل سبز بود، چرا که در دقایقی از بازی روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) اتفاقات نا...