هفته بدشانسی استقلال!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در هفته نهم میهمان تراکتور تبریز است که معمولا این تیم ادوار گذشته لیگ برتر در هفته‌های نهم نتایج قابل توجهی نگرفته است.

آبی پوشان در هفته‌های نهم ادوار گذشته تنها یکبار خارج از خانه پیروز شده و اکثر نتایج آنها در این هفته‌ها مساوی بوده است. حتی آمار گلهای زده و خورده این تیم نیز در هفته‌های نهم منفی است که این اتفاقی نادر برای آبیها به حساب می‌آید.

استقلال در ادوار گذشته لیگ ۱۱ بار در خانه و ۷ بار خارج از خانه به میدان رفته است. آنها در خانه ۳ بار و خارج از خانه تنها یکبار در هفته‌های نهم طعم پیروزی را چشیده‌اند.

نتایج این تیم در شرایط میزبانی ۶ و در شرایط میهمانی ۳ بار مساوی شده است. در خانه ۲ و خارج از خانه ۳ بار متحمل شکست‌ شده‌اند تا تعداد شکستهای آنها از پیروزی‌های شان در هفته‌های نهم بیشتر باشد. آبی پوشان در این هفته‌ها ۱۹ گل زده و ۲۱ گل دریافت داشته‌اند. 

تنها پیروزی خارج از خانه آبی پوشان در هفته‌های نهم به فصل گذشته باز می‌گردد که آنها توانستند با گل‌های محمد دانشگر و وریا غفوری (پنالتی) میزبان شان را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کنند. 

بیشتر بخوانید:

بررسی عملکرد خریدهای استقلال

سایپا تکراری ترین حریف استقلال در هفته‌های نهم است و دیدار دو تیم در این هفته‌ها ۵ بار تکرار شده است. این اتفاق در لیگ‌های دوم، پنجم، دهم، شانزدهم و هجدهم افتاده است. بهترین پیروزی آبی پوشان در هفته‌های نهم نیز مقابل همین تیم سایپا در فصل‌های دهم و شانزدهم به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲ و ۲ بر صفر بوده است.

پس از سایپا پرسپولیس با ۴ بار حضور مقابل استقلال در هفته های اول، هفتم، هشتم و نهم دومین حریف تکراری این تیم است.

استقلال و پرسپولیس یکبار در اولین فصل لیگ برتر و سه بار در سه فصل متوالی هفتم، هشتم و نهم در این هفته‌ها به مصاف هم رفتند که هر چهار بازی مزبور نیز با تساوی یک-یک دو تیم همراه بوده است. 

بدترین نتیجه‌ای که آبی پوشان در این هفته‌ها گرفته‌اند در فصل یازدهم و مقابل تیم ملوان است. استقلالی‌ها در دیداری که در تاریخ ۹۰/۷/۹ و در انزلی برگزار شد مقابل ملوان تن به شکست ۴ بر ۲ دادند که این بدترین نتیجه این تیم در هفته‌های نهم بود.

آبی پوشان در این هفته‌ها ۱۹ بار گلزنی کرده‌اند و آرش برهانی با ۳ گل بهترین گلزن آبی پوشان در این هفته‌ها می‌باشد. فرهاد مجیدی نیز با ۲ گل پس از برهانی دومین گلزن برتر این تیم در هفته‌های نهم است.

آبی پوشان در این هفته‌ها ۳ بار از روی نقطه پنالتی به گل رسیده‌اند که شامل فصل اول مقابل پرسپولیس توسط محمد نوازی، فصل دوم مقابل سایپا توسط یدالله اکبری و فصل هفدهم باز هم مقابل سایپا توسط وریا غفوری بوده است.

استقلال و تراکتور تاکنون در هفته‌های نهم به مصاف هم نرفتند و این نخستین رویارویی آنها در این هفته‌ها می باشد. دیداری که از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آبان به میزبانی سرخ پوشان در تبریز برگزار می شود. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کالدرون: امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود نه مثل بازی آخر استقلال

چ اکتبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در خصوص شرایط اخیر پرسپولیس و دیگر موضوعات به صحبت پرداخت که شرح آن را می خوانیم.  از اولین برداشت‌ها و برداشت‌هایی که الان نسبت به ایران دارید بگویید. حقیقت این است که از ابتدا احساس می‌کردم در خانه خ...